Jaha då var de dags igen .Cupran fick försvinna istället vart de en SAAB trodde aldrig jag skulle köpa en Saab men va fasiken är sjukt nöjd mycket bil för pengarna...Tråden kommer handla först å främst om att fixa ordning inga... Visa mer
Grymt tack stolt är jag men vet inte riktigt om jag vart riktigt nöjd med det gula..tycker den ser bra ut med det gula passar helt oki men vette tusan om mörka lyktor passar bättre
Jag är vanligtvis starkt allergisk mot gula lyktor och blev smått irriterad när jag läste att du skulle tona dom gula, men efter att ha sett bilden är jag fan lite kluven. Det ser inte helt tokigt ut, tycker nästan det bryter av det svarta på ett snyggt sätt. Och detta är något jag faktiskt aldrig trodde jag skulle säga, så ta det som en komplimang.
Du skulle kunna matcha upp det med typ gula bromsok och kanske någon gul detalj bak, då tror jag det skulle harmonisera lite mer.
Pillade lite mer på grillen..jäkla jobbig grill är som en ram på ramen eller vad man ska säga. Men bli nog bra tillslut..men får åka utan grill längre än va ja hade tänkt
Står å velar vad för galler man ska ha i grillen ? Någon som har nå förslag?
Honeycomb är ju snyggt, men jävligt standard ändå. Samt nummer 3 känns också standard. Min personliga favorit av dem du har lagt ut bild på är helt klart nummer uno som du la upp imorse