Apropå extriör, plocka bort skylten fram, RS-fronten klär bäst utan den. Om du behöver original RS - Z28 kofångarna fram har jag dem kan dock behöve en omkromning.
Kofångare har jag fina annars tack :-) Nummerplåt får man tyvärr leva med, men kan dock ha en liten fräsch o snyggt monterad. Annars är det böter direkt. .
Kul med orginalrenovering av dessa bilar! Motorn blir riktigt nice! Tumme upp för riktiga repo grejer å inget kinaskit!
Ja, tyvärr blir dom flesta stylade och jag kan tycka z28 linjer är snyggt o så , men på denma Ovanliga modellen är det vettigast o hålla sig till orginaaal ;-)
Det känns som nån hade modiferat kardan tunneln med en YXA och det skulle göras på en kvart.. nä, här kapas den våldtagna tunnelbiten ut och en repro ska i!
Behöver Du fasta motorfästen, jag har dessa i Duralalluminium från Hansen (inköpta 1983, använda på min bil med Lt 1 355:a, gör en tiondel vid stillastående start). Kanske en Lakewood sprängkåpa komplett?
Behöver Du fasta motorfästen, jag har dessa i Duralalluminium från Hansen (inköpta 1983, använda på min bil med Lt 1 355:a, gör en tiondel vid stillastående start). Kanske en Lakewood sprängkåpa komplett?
Fin tanke, men jag får nöja mig med ett sprängsäkert svänghjul, För behålla orginal spräng kåpa
Det ska bli en fröjd att gå här under på bilprovningen :-) Jag kommer avsluta med maskera in växellåda osv o lacka golvet , Det ska vara snyggt och prydligt här under oxå