3313
Sök

Hur mycket laddar en Yaris 1.0L -00?

Forummoderator
18 358 Inlägg
12 augusti 2016
Trådstartare
Tittat på lite sidor, bla bildelsbasen, och den verkar ladda allt möjligt. Ibland 90A? Batteriet är modell åkgräsklippare. Hur mycket på riktigt är frågan? Tänkte tynga ner den med ett extra batteri där bak med ett skiljerelä och koppla värmare & stereo till detta åbäke.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Evildan
12 augusti 2016
0.3bar om det är en ltt.

Annars är det olika på olika bilar beroende på utrustning.
Det kan/brukar stå på generatorn hur mycket oumpf den här.
Hittar du enbart ett artikelnummer så kan jag kika efter vilken effekt just din har. wink

Forummoderator
18 358 Inlägg
12 augusti 2016
Trådstartare
Evildan skrev:
0.3bar om det är en ltt.

Annars är det olika på olika bilar beroende på utrustning.
Det kan/brukar stå på generatorn hur mycket oumpf den här.
Hittar du enbart ett artikelnummer så kan jag kika efter vilken effekt just din har. wink

Längst bak på passagerarsidan hittar jag generatorn. Men helt hopplöst att se baksidan på denna med uppgifter. Remmen ser fin ut dock.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

6 256 Inlägg
12 augusti 2016
Spegel? Kanske en sån liten med skaft som tandläkaren har

Forummoderator
18 358 Inlägg
12 augusti 2016
Trådstartare
Svarte_Orm skrev:
Spegel? Kanske en sån liten med skaft som tandläkaren har

Ingen dum tanke men nu är det mörkt ute. För den som gillar en utmaning så är regnummer RFL860. Yaris med 68hk vilda kattungar under huven...

Evildan
12 augusti 2016
Din bil förefaller, enligt vad jag läser mig till, sakna servostyrning är tillverkad i Japan november 1999 och har då från fabrik en 70Ah generator.
Vidare har du kulör 199 Alpine Silver i kombination med inredning FF15, Svart/Aska.
Options tänker du då givetvis...det är ju en Terra!!

Sök