Köpa återanvändbar solfilm

Mxrtin
3 mars 2017 · 176 Inlägg

Vart köper ni era återanvändbara solfilmer ifrån?

Det finns inte kvar på Biltema va?

Christian S
3 mars 2017 · 4 816 Inlägg
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Mxrtin
3 mars 2017 · 176 Inlägg

Christian S skrev:
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Interior-tillbehor/Solskydd/Solskyddsfilm-2000016518/ roll

Tack, Blir en trip förbi där och köpa några rullar smile

Low
3 mars 2017 · 3 306 Inlägg

Biltemas:-)

beppizh
3 mars 2017 · 328 Inlägg

Nu blev jag lite nyfiken, tänkte för skriva "Vad är återanvändbar solfilm"? Men det förstår jag ju, men den måste ju vara mycket tjockare än vanlig? Lätt att arbeta med?

Low
3 mars 2017 · 3 306 Inlägg

beppizh skrev:
Nu blev jag lite nyfiken, tänkte för skriva "Vad är återanvändbar solfilm"? Men det förstår jag ju, men den måste ju vara mycket tjockare än vanlig? Lätt att arbeta med?

Den är något tjockare och lite grumligare att titta ut. Tycker det är exakt samma kvalite som soja filmer.

Tycker det är smidigt att kunna ta bort om det skulle komma ett hårstrå imellan och bara rengöra och om igen.

Tonat alla mina bilar jag haft med biltemas. :-) utom just chevan.

beppizh
3 mars 2017 · 328 Inlägg

Low skrev:

beppizh skrev:
Nu blev jag lite nyfiken, tänkte för skriva "Vad är återanvändbar solfilm"? Men det förstår jag ju, men den måste ju vara mycket tjockare än vanlig? Lätt att arbeta med?

Den är något tjockare och lite grumligare att titta ut. Tycker det är exakt samma kvalite som soja filmer.

Tycker det är smidigt att kunna ta bort om det skulle komma ett hårstrå imellan och bara rengöra och om igen.

Tonat alla mina bilar jag haft med biltemas. :-) utom just chevan.

Är det biltemas återanvändbara då? smile

Low
3 mars 2017 · 3 306 Inlägg

beppizh skrev:

Low skrev:

beppizh skrev:
Nu blev jag lite nyfiken, tänkte för skriva "Vad är återanvändbar solfilm"? Men det förstår jag ju, men den måste ju vara mycket tjockare än vanlig? Lätt att arbeta med?

Den är något tjockare och lite grumligare att titta ut. Tycker det är exakt samma kvalite som soja filmer.

Tycker det är smidigt att kunna ta bort om det skulle komma ett hårstrå imellan och bara rengöra och om igen.

Tonat alla mina bilar jag haft med biltemas. :-) utom just chevan.

Är det biltemas återanvändbara då? smile

Japp!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang