Volvo Amazon Prydnadslist?

dlef95
19 mars 2017 · 53 Inlägg

Jag håller på och totalrenoverar en volvo amazon ifrån 1965. Men då har jag en prydnadslist där fästerna är trasiga. Någon som vet vad det är som gör så att den sitter fast, så jag vet vad jag ska beställa för delar. har inte hittat någon riktig info.
Mvh Anton

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
19 mars 2017 · 14 042 Inlägg

dlef95 skrev:
Jag håller på och totalrenoverar en volvo amazon ifrån 1965. Men då har jag en prydnadslist där fästerna är trasiga. Någon som vet vad det är som gör så att den sitter fast, så jag vet vad jag ska beställa för delar. har inte hittat någon riktig info.
Mvh Anton

Det vore kanske bra att du talar om vilken list det gäller. Svårt att gissa sig till detta. Ett foto kanske!!!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Evildan
19 mars 2017 ·

Vettemannen skrev:

dlef95 skrev:
Jag håller på och totalrenoverar en volvo amazon ifrån 1965. Men då har jag en prydnadslist där fästerna är trasiga. Någon som vet vad det är som gör så att den sitter fast, så jag vet vad jag ska beställa för delar. har inte hittat någon riktig info.
Mvh Anton

Det vore kanske bra att du talar om vilken list det gäller. Svårt att gissa sig till detta. Ett foto kanske!!!!

/Benny

Den sitter fast med ett listfäste/clips. tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang