haha håller mig borta från ikea gick vilse när man skulle gå efter dom därna genvägarna tog fan 2 tim å komma ut haha
Det är just det som är meningen.
Det är inga genvägar, det är senvägar.
Jag brukar säga "snitslad bana".
Dom är gjorda för att man verkligen ska gå igenom precis allt, och plocka på sig en massa grejer, och så att butiken ska se större ut än den är.
Rätt smart.
En gång stod jag vid snitslad bana som ledde till restaurangen stod det. Pilen pekade höger, bort bort bort, och sedan sväng. Jag gick åt andra hållet och kom dit ganska direkt
nej fyfan vad bra den va sandman på ikea? hatar ikea haha..
själv har jag blivit jagad av polisen haha
jaså vad har du hittat på för dumheter nu da hahahahah cyklat för fort ??
haha kompisen körde för fort 90 på 70 väg,inga bilar där så.. sen stog polisen vid en korsning, men min kompis hann ifrån dem plus att polisen hittar inte ens här och det e rekord nu,. på nästan 2 år har jag bara sett polisen 5 ggr..
haha kompisen körde för fort 90 på 70 väg,inga bilar där så.. sen stog polisen vid en korsning, men min kompis hann ifrån dem plus att polisen hittar inte ens här och det e rekord nu,. på nästan 2 år har jag bara sett polisen 5 ggr..
Känner igen det där.
Var samma sak när man körde moppe som yngre. Polisen hittade helt enkelt inte om man körde av på någon liten väg de inte kunde köra på, och sedan stack.
Eller så orkade de helt enkelt inte jaga längre när man körde genom buskar och skit.
haha så du bor inte inne i centrum ?? lite små bonne du me ellr ?? hahahah
som spagethi fast gort av nån annan sörja (äckligt) haha
Min tjej älskar skräpet.
Tycker det är rätt gott, men... jag är en stor pojke och jag blir inte mätt på nudlar. Klättrar på väggar när mat inte gör mig mätt. Så, hade inte hon köpt det hade jag aldrig självmant ätit det om jag inte gör wook.