4249
Sök

Natt-tråd !

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
volvo_glenne skrev:
Henka_ skrev:
volvo_glenne skrev:

nämen tjenare...haha jasså de är jag tongue

"alone in the dark" blev de.. nån som har sett den?? riktigt bra film enligt mig smile

hmm kan hända ett den e avklarad, annars får man väl kolla på den nån dag. genre?

genre?? är de typ vad de är för sorts film?

ja vad ska man säga? typ massa läskiga monster å lite blodbad typ mkt skjutande osv så vad kan den klassas som??.   men den va riktigt bra iaf, dålig på att förklara jag men den va väldigt bra iaf tongue

hehe okej. de låter som en okej film, borde nog kolla på den. gillar sådana filmer när ja inte kollar på bilfilmer *Helsåld*

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
beemern skrev:
Henka_ skrev:
beemern skrev:

yepp. en aning. men ja vill att de ska försvinna:P...

Jo men fan de glömde ja! ja för din del är de väl ingen höjdare hmm

hehe näe men ja e härdad, ha bott ute på lande nästan hela livet så man tål ju en del kyla. vara ute å meka i 10 minus går ju bra de om man måste. men de e ju som så att ja vill ha sommar så man kan ut å tyna lite däck. lägga lakrits wink tongue

AAHH vill ja med ju!!!

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.

390 Inlägg
12 januari 2007
Själv är man då tokglad över att ha fått lite snö, ser fram emot att fara till skotern.
Fick lov att gå ut en sväng tidigare för att höra hur de knarrade under skorna smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 januari 2007
Henka_ skrev:
volvo_glenne skrev:
Henka_ skrev:

hmm kan hända ett den e avklarad, annars får man väl kolla på den nån dag. genre?

genre?? är de typ vad de är för sorts film?

ja vad ska man säga? typ massa läskiga monster å lite blodbad typ mkt skjutande osv så vad kan den klassas som??.   men den va riktigt bra iaf, dålig på att förklara jag men den va väldigt bra iaf tongue

hehe okej. de låter som en okej film, borde nog kolla på den. gillar sådana filmer när ja inte kollar på bilfilmer *Helsåld*

hehe jorå den är helt klart värd att kolla på smile  de är ju typ skräck/rysare eller vad man ska säga tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

.......
2 655 Inlägg
12 januari 2007
Henka_ skrev:
beemern skrev:
Henka_ skrev:
Jo men fan de glömde ja! ja för din del är de väl ingen höjdare hmm

hehe näe men ja e härdad, ha bott ute på lande nästan hela livet så man tål ju en del kyla. vara ute å meka i 10 minus går ju bra de om man måste. men de e ju som så att ja vill ha sommar så man kan ut å tyna lite däck. lägga lakrits wink tongue

AAHH vill ja med ju!!!

haha ja de kan ja tänka mej:P. har ju kommit lite längre på bilen idag big_smile... la upp en bild på insuget. ska ju bara antingen slipa ner de *jobbigt* eller lämna de på blästring *dyrt* sen lacka både insuget, spjällhuset och rören...

http://www.garaget.org/?car=29597&image=344010
Senast redigerat av beemern (12 januari 2007)

.......
2 655 Inlägg
12 januari 2007
airam skrev:
Själv är man då tokglad över att ha fått lite snö, ser fram emot att fara till skotern.
Fick lov att gå ut en sväng tidigare för att höra hur de knarrade under skorna smile

nämen huga. att få mer snö vill man inte bli glad över ju tongue...

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
Mysigt värre mannen! tror nog j skulle kunna blästra de på skolan om du vill. de vlir inte alls dyrt.

Tack till

terazzi
12 januari 2007
nej nu e det dags för "kolla blocket  rundan" gör alltid det innan jag slaggar big_smile haha

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 januari 2007
fan va sidorna fylls fort tongue hehe

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

390 Inlägg
12 januari 2007
beemern skrev:
airam skrev:

Joo klart man får, det är ju helt underbart. Snart far ja till norrland också så jag får ännu mer av den smile Äntligen!

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
terazzi skrev:
nej nu e det dags för "kolla blocket  rundan" gör alltid det innan jag slaggar big_smile haha

de e soft, men ja pallar inte med de längre.. man blir ju bara så frestad att köpa nå..

Tack till

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
airam skrev:
beemern skrev:
airam skrev:

Joo klart man får, det är ju helt underbart. Snart far ja till norrland också så jag får ännu mer av den smile Äntligen!

Jasså de. vari norrland?

Tack till

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 januari 2007
terazzi skrev:

på tala om blocket så vart jag oxå tvungen till en blocket runda nu wink

390 Inlägg
12 januari 2007
volvo_glenne skrev:
fan va sidorna fylls fort tongue hehe

Ja jag hinner då inte med, får lov och gå tillbaka och leta mina inlägg för att se om ja fått nå svar och vad de andra sagt smile

390 Inlägg
12 januari 2007
Henka_ skrev:
airam skrev:
beemern skrev:

Jasså de. vari norrland?

Jokkmokk big_smile

terazzi
12 januari 2007
volvo_glenne skrev:
terazzi skrev:

på tala om blocket så vart jag oxå tvungen till en blocket runda nu wink

yeah, that's the spirit wink

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
airam skrev:
Henka_ skrev:
airam skrev:

Jasså de. vari norrland?

Jokkmokk big_smile

HOPPSAN! ja de e norrland. ja som bor typ i åre och tycker ja bor i norrland tongue

Tack till

.......
2 655 Inlägg
12 januari 2007
airam skrev:
beemern skrev:
airam skrev:

nämen huga tongue. tänk om de va sommar hela tin. då kunde du ju fara ute å glida i dina snygga bilar året om. för de hoppas ja väl inte du gör ändå?tongue

(none)
1 725 Inlägg
12 januari 2007
Norrland är väll allt över sthlm ? big_smile

--Lev i går som det vore i morgon--

.......
2 655 Inlägg
12 januari 2007
Henka_ skrev:
Mysigt värre mannen! tror nog j skulle kunna blästra de på skolan om du vill. de vlir inte alls dyrt.

jasså:O har ni bläster grejer där?. vart går du skola då?...

Sök