Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Mysigt värre mannen! tror nog j skulle kunna blästra de på skolan om du vill. de vlir inte alls dyrt.
jasså:O har ni bläster grejer där?. vart går du skola då?...
Ja går i skolan i Järpen, Racklöfska Fp1 inne på mitt 3,dje år i Första ring hahaha
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Då drar vi gränsen vid Gävle.. Inget illa mot Norrland..Men bara så man vet gränsen: )
hehe ja och allt söder om dalälven är skåne så resonerar iaf mina klasskompisar. *suck*
Tack till
nämen huga. att få mer snö vill man inte bli glad över ju ...
Joo klart man får, det är ju helt underbart. Snart far ja till norrland också så jag får ännu mer av den Äntligen!
nämen huga . tänk om de va sommar hela tin. då kunde du ju fara ute å glida i dina snygga bilar året om. för de hoppas ja väl inte du gör ändå?
Ne.. Mustangen är inte min och 240n står men 855in körs. Fast jag får en 740 levererad imöro som tillfälligt utbyte så jag kan ta vara på snön där uppe, ställarföret vill ja inte missa pga fwd Men om de vore sommar hela tiden skulle de ju inte kännas nå speciellt? Bilträffar med sol och värme skulle bli vardag och så slutade man uppskatta hela grejen med sommar Jag var ingen vintermänniska förens jag gav mig in på norrland, då insåg jag vilken härlig årstid det kan vara.
jasså:O har ni bläster grejer där?. vart går du skola då?...
Ja går i skolan i Järpen, Racklöfska Fp1 inne på mitt 3,dje år i Första ring hahaha
hehe jasså:P. ja men du kan ju ta reda på om du får blästra insuget där då. eller?
Ja de e klart, adda min msn om du har nån. H_kallstrom@hotmail.com. ja ni andra kan väl adda ni med om ni vill. alltid kul med lite mer bilfolk på msn.
Tack till
Joo klart man får, det är ju helt underbart. Snart far ja till norrland också så jag får ännu mer av den Äntligen!
nämen huga . tänk om de va sommar hela tin. då kunde du ju fara ute å glida i dina snygga bilar året om. för de hoppas ja väl inte du gör ändå?
Ne.. Mustangen är inte min och 240n står men 855in körs. Fast jag får en 740 levererad imöro som tillfälligt utbyte så jag kan ta vara på snön där uppe, ställarföret vill ja inte missa pga fwd Men om de vore sommar hela tiden skulle de ju inte kännas nå speciellt? Bilträffar med sol och värme skulle bli vardag och så slutade man uppskatta hela grejen med sommar Jag var ingen vintermänniska förens jag gav mig in på norrland, då insåg jag vilken härlig årstid det kan vara.
hehe ook:P... ja 240 e jävligt fin må ja säga. en av få faktiskt och att du/ni fått den att passa så bra me vingen. ja de e ju ioförsej sant. ingen skulle typ orka gå på träffar för att de blir så ofta. men ändå de e ganska skönt när de väl e sommar:D...
jo. Göteborgare...Men gillar norrland .. inte Skåne.. hehe
Göteborgare e blnd de bästa som finns
Tack till
hehe ook:P... ja 240 e jävligt fin må ja säga. en av få faktiskt och att du/ni fått den att passa så bra me vingen. ja de e ju ioförsej sant. ingen skulle typ orka gå på träffar för att de blir så ofta. men ändå de e ganska skönt när de väl e sommar:D...
Tack så mkt. Blir faktiskt bmw-vinge på den till våren mest troligen Om de är nån som är sugen o köpa min lilla parkbänk får ni hojta till Ne precis, du ser. Det är bra med lite vinter så folk får deppa och vara missnöjda ett tag så de kan vara tokglada te sommaren sen
Jag glömmer inte A iblnd utan de e för att ja har ett 2 delat tangentbord. (egen edition)
Tack till
jo. Göteborgare...Men gillar norrland .. inte Skåne.. hehe
Samma här fast är inte göteborgare
Dalarna e fint de med, har 2 dalmasar i klassen
Tack till
Tack så mkt. Blir faktiskt bmw-vinge på den till våren mest troligen Om de är nån som är sugen o köpa min lilla parkbänk får ni hojta till Ne precis, du ser. Det är bra med lite vinter så folk får deppa och vara missnöjda ett tag så de kan vara tokglada te sommaren sen
hehe jasså:P. varför inte ha kvar "parkbänken" då? för att de e massa böter å skit eller... ja håller ju på å ska sälja vingen som satt på min bil också. den som e på bilderna. kör på den lite mer cleana locken ... hehe jo men de är sen ja gjorde mej av me skotern förra vintern och skaffade bilen i sommras som ja inte vill ha vinter. men de e ioförsej bra me vintern att man kan ställa undan bilen och bygga på till nästa sessong ...