2972
Sök

Natt-tråd !

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 januari 2007
airam skrev:
volvo_glenne skrev:
fan va sidorna fylls fort tongue hehe

Ja jag hinner då inte med, får lov och gå tillbaka och leta mina inlägg för att se om ja fått nå svar och vad de andra sagt smile

hahaha samma här tongue

hittade en perfekt plogbil man skulle ha haft på blocket tongue
http://www.blocket.se/vi/10338350.htm?ca=4_s

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
Braather skrev:
Norrland är väll allt över sthlm ? big_smile

Nej men gävle tongue haha

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

390 Inlägg
12 januari 2007
Henka_ skrev:
airam skrev:
Henka_ skrev:

Jasså de. vari norrland?

Jokkmokk big_smile

HOPPSAN! ja de e norrland. ja som bor typ i åre och tycker ja bor i norrland tongue

Haha ja det är verkligen norrland, mkt lappar, renar, snö osv smile

(none)
1 725 Inlägg
12 januari 2007
Henka_ skrev:
Braather skrev:

Då drar vi gränsen vid Gävle.. Inget illa mot Norrland..Men bara så man vet gränsen: )

--Lev i går som det vore i morgon--

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
beemern skrev:
Henka_ skrev:
Mysigt värre mannen! tror nog j skulle kunna blästra de på skolan om du vill. de vlir inte alls dyrt.

jasså:O har ni bläster grejer där?. vart går du skola då?...

Ja går i skolan i Järpen, Racklöfska Fp1 inne på mitt 3,dje år i Första ring tongue hahaha

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
Braather skrev:
Henka_ skrev:
Braather skrev:

Då drar vi gränsen vid Gävle.. Inget illa mot Norrland..Men bara så man vet gränsen: )

hehe ja och allt söder om dalälven är skåne tongue så resonerar iaf mina klasskompisar. *suck*

Tack till

.......
2 655 Inlägg
12 januari 2007
Henka_ skrev:
beemern skrev:
Henka_ skrev:
Mysigt värre mannen! tror nog j skulle kunna blästra de på skolan om du vill. de vlir inte alls dyrt.

Ja går i skolan i Järpen, Racklöfska Fp1 inne på mitt 3,dje år i Första ring tongue hahaha

hehe jasså:P. ja men du kan ju ta reda på om du får blästra insuget där då. eller? big_smile

390 Inlägg
12 januari 2007
beemern skrev:
airam skrev:
beemern skrev:

nämen huga. att få mer snö vill man inte bli glad över ju tongue...

Joo klart man får, det är ju helt underbart. Snart far ja till norrland också så jag får ännu mer av den smile Äntligen!

nämen huga tongue. tänk om de va sommar hela tin. då kunde du ju fara ute å glida i dina snygga bilar året om. för de hoppas ja väl inte du gör ändå?tongue

Ne.. Mustangen är inte min och 240n står men 855in körs.
Fast jag får en 740 levererad imöro som tillfälligt utbyte så jag kan ta vara på snön där uppe, ställarföret vill ja inte missa pga fwd smile
Men om de vore sommar hela tiden skulle de ju inte kännas nå speciellt? Bilträffar med sol och värme skulle bli vardag och så slutade man uppskatta hela grejen med sommar smile
Jag var ingen vintermänniska förens jag gav mig in på norrland, då insåg jag vilken härlig årstid det kan vara.

390 Inlägg
12 januari 2007
Braather skrev:
Henka_ skrev:
Braather skrev:

Hmm då är de just såpass att jag inte bor i norrland redan nu då.
Är de bara skåningar här eller vad kommer de här idéerna ifrån? tongue

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
beemern skrev:
Henka_ skrev:
beemern skrev:

hehe jasså:P. ja men du kan ju ta reda på om du får blästra insuget där då. eller? big_smile

Ja de e klart, adda min msn om du har nån. H_kallstrom@hotmail.com.
ja ni andra kan väl adda ni med om ni vill. alltid kul med lite mer bilfolk på msn.

Tack till

.......
2 655 Inlägg
12 januari 2007
airam skrev:
beemern skrev:
airam skrev:

Joo klart man får, det är ju helt underbart. Snart far ja till norrland också så jag får ännu mer av den smile Äntligen!

nämen huga tongue. tänk om de va sommar hela tin. då kunde du ju fara ute å glida i dina snygga bilar året om. för de hoppas ja väl inte du gör ändå?tongue

Ne.. Mustangen är inte min och 240n står men 855in körs.
Fast jag får en 740 levererad imöro som tillfälligt utbyte så jag kan ta vara på snön där uppe, ställarföret vill ja inte missa pga fwd smile
Men om de vore sommar hela tiden skulle de ju inte kännas nå speciellt? Bilträffar med sol och värme skulle bli vardag och så slutade man uppskatta hela grejen med sommar smile
Jag var ingen vintermänniska förens jag gav mig in på norrland, då insåg jag vilken härlig årstid det kan vara.

hehe ook:P... ja 240 e jävligt fin må ja säga. en av få faktiskt och att du/ni fått den att passa så bra me vingen.   ja de e ju ioförsej sant. ingen skulle typ orka gå på träffar för att de blir så ofta. men ändå de e ganska skönt när de väl e sommar:D...

(none)
1 725 Inlägg
12 januari 2007
jo. Göteborgare...Men gillar norrland .. inte Skåne.. hehe

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
Braather skrev:

Göteborgare e blnd de bästa som finns big_smile

Tack till

390 Inlägg
12 januari 2007
beemern skrev:
hehe ook:P... ja 240 e jävligt fin må ja säga. en av få faktiskt och att du/ni fått den att passa så bra me vingen.   ja de e ju ioförsej sant. ingen skulle typ orka gå på träffar för att de blir så ofta. men ändå de e ganska skönt när de väl e sommar:D...

Tack så mkt. Blir faktiskt bmw-vinge på den till våren mest troligen smile
Om de är nån som är sugen o köpa min lilla parkbänk får ni hojta till tongue
Ne precis, du ser. Det är bra med lite vinter så folk får deppa och vara missnöjda ett tag så de kan vara tokglada te sommaren sen smile

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
Jag glömmer inte A iblnd utan de e för att ja har ett 2 delat tangentbord. (egen edition)

Tack till

390 Inlägg
12 januari 2007
Braather skrev:

Samma här fast är inte göteborgare smile

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
airam skrev:
Braather skrev:

Samma här fast är inte göteborgare smile

Dalarna e fint de med, har 2 dalmasar i klassen smile

Tack till

.......
2 655 Inlägg
12 januari 2007
airam skrev:
beemern skrev:

Tack så mkt. Blir faktiskt bmw-vinge på den till våren mest troligen smile
Om de är nån som är sugen o köpa min lilla parkbänk får ni hojta till tongue
Ne precis, du ser. Det är bra med lite vinter så folk får deppa och vara missnöjda ett tag så de kan vara tokglada te sommaren sen smile

hehe jasså:P. varför inte ha kvar "parkbänken" då? för att de e massa böter å skit eller... ja håller ju på å ska sälja vingen som satt på min bil också. den som e på bilderna. kör på den lite mer cleana locken smile... hehe jo men de är sen ja gjorde mej av me skotern förra vintern och skaffade bilen i sommras som ja inte vill ha vinter. men de e ioförsej bra me vintern att man kan ställa undan bilen och bygga på till nästa sessong smile...

Modo-fan från början till slut
330 Inlägg
12 januari 2007
göteborgare,dalmasar å örebroare e rätt schysst folk...men inget går upp mot norrlänningar:P

Stolt far till Freddy 18/12-08

(none)
1 725 Inlägg
12 januari 2007
Skönt att  höra Göteborgare är välkommna smile Gillar de flesta : )

Sök