3830
Sök

Natt-tråd !

Modo-fan från början till slut
330 Inlägg
12 januari 2007
Braather skrev:
Skönt att  höra Göteborgare är välkommna smile Gillar de flesta : )

jora,jag gillar oxå dom flesta...skulle dock klara mig utan skåningar...inge illa menat,men jag blir bara irriterad på deras dialekt...

Stolt far till Freddy 18/12-08

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
Flash skrev:
Braather skrev:

jora,jag gillar oxå dom flesta...skulle dock klara mig utan skåningar...inge illa menat,men jag blir bara irriterad på deras dialekt...

De e ju aas mysigt ju!!

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

(none)
1 725 Inlägg
12 januari 2007
Flash skrev:
Braather skrev:

Hehe...kan hålla med dig..säkert fint folk... Men antingen så lär de sig Svenska språket eller så får Danmark ta hand om dom smile oj..taskigt sagt kanske =/

--Lev i går som det vore i morgon--

390 Inlägg
12 januari 2007
Henka_ skrev:
airam skrev:
Braather skrev:
jo. Göteborgare...Men gillar norrland .. inte Skåne.. hehe

Samma här fast är inte göteborgare smile

Dalarna e fint de med, har 2 dalmasar i klassen smile

Jasså? Hälsa wink hehe..

330 Inlägg
12 januari 2007
njaaa...har alltid haft lite svårt för den dialekten...men hade många kompisar från skåne när jag gick i skola i örebro,så d e inte personer från skåne ja ogillar(jo förresten,nån kanske)utan d e bara dialekten

390 Inlägg
12 januari 2007
beemern skrev:
hehe jasså:P. varför inte ha kvar "parkbänken" då? för att de e massa böter å skit eller... ja håller ju på å ska sälja vingen som satt på min bil också. den som e på bilderna. kör på den lite mer cleana locken smile... hehe jo men de är sen ja gjorde mej av me skotern förra vintern och skaffade bilen i sommras som ja inte vill ha vinter. men de e ioförsej bra me vintern att man kan ställa undan bilen och bygga på till nästa sessong smile...

Ne aldrig fått en böter faktiskt. Är bara less på den och behöver förändring, de är så vanliga nu också. Aha ok, cleant är bra smile Jo det gör ju lite skillnad om man har nått man verkligen tycker är kul på vintern. Men som sagt bra o kunna ställa undan bilen smile När skulle folk bygga om de va sommar jämt? Skulle bli konstigt.

390 Inlägg
12 januari 2007
Braather skrev:
Flash skrev:
Braather skrev:

Hehe...kan hålla med dig..säkert fint folk... Men antingen så lär de sig Svenska språket eller så får Danmark ta hand om dom smile oj..taskigt sagt kanske =/

Haha jag skäms egentligen över att säga det men tål inte heller skåningar pga hur de pratar. Blir nästan arg och de känns så jävla fånigt så ja undviker dem smile

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
airam skrev:
Henka_ skrev:
airam skrev:

Samma här fast är inte göteborgare smile

Jasså? Hälsa wink hehe..

haha jo ja ska hälsa från en snygg brud från dalarna så vet dom nog vem de e ;P

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.

.......
2 655 Inlägg
12 januari 2007
airam skrev:
beemern skrev:
hehe jasså:P. varför inte ha kvar "parkbänken" då? för att de e massa böter å skit eller... ja håller ju på å ska sälja vingen som satt på min bil också. den som e på bilderna. kör på den lite mer cleana locken smile... hehe jo men de är sen ja gjorde mej av me skotern förra vintern och skaffade bilen i sommras som ja inte vill ha vinter. men de e ioförsej bra me vintern att man kan ställa undan bilen och bygga på till nästa sessong smile...

Ne aldrig fått en böter faktiskt. Är bara less på den och behöver förändring, de är så vanliga nu också. Aha ok, cleant är bra smile Jo det gör ju lite skillnad om man har nått man verkligen tycker är kul på vintern. Men som sagt bra o kunna ställa undan bilen smile När skulle folk bygga om de va sommar jämt? Skulle bli konstigt.

aha ook. jo ja gillar inte en massa kjolpaket och sånt på e30. dom ska va clean. ja de e klart, skulle va konstigt de oxo...
Senast redigerat av beemern (12 januari 2007)

330 Inlägg
12 januari 2007
nä...gå t den andra dumburken å PS2:an tills d e dags att åka t jobbet...ha d bra

(none)
1 725 Inlägg
12 januari 2007
Jag kör en Saab...hehehe

390 Inlägg
12 januari 2007
Braather skrev:
Jag kör en Saab...hehehe

Öh? Haha där satt den!

(none)
1 725 Inlägg
12 januari 2007
airam skrev:
Braather skrev:
Jag kör en Saab...hehehe

Öh? Haha där satt den!

haha...´Den bara kom wink

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
Ja kör (inte så mkt utan kort) Ford smile

Tack till

390 Inlägg
12 januari 2007
Henka_ skrev:
airam skrev:
Henka_ skrev:

Jasså? Hälsa wink hehe..

Haha jag tror nog inte du kommer få någon att förstå vem jag är men du kan ju testa smile

390 Inlägg
12 januari 2007
Braather skrev:
airam skrev:
Braather skrev:
Jag kör en Saab...hehehe

Öh? Haha där satt den!

haha...´Den bara kom wink

Inte alla som kan vara sådär jätteroliga helt spontant tongue

(none)
1 725 Inlägg
12 januari 2007
Henka_ skrev:

Gillar ford...Men inte morsans Ficus Ford ..sorry

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
airam skrev:
Henka_ skrev:
airam skrev:

Jasså? Hälsa wink hehe..

Haha jag tror nog inte du kommer få någon att förstå vem jag är men du kan ju testa smile

De e klart ja ska tongue

Tack till

Slav
1 454 Inlägg
12 januari 2007
Braather skrev:
Henka_ skrev:

Nä ingen fanatiker ja heller, men ja kom över 2 st gratis, plus en koni sats och 2 blå bosch. lr ja bytte väl bort en bil som j fått gratis

Tack till

(none)
1 725 Inlägg
12 januari 2007
Henka_ skrev:
Braather skrev:
Henka_ skrev:

Nä ingen fanatiker ja heller, men ja kom över 2 st gratis, plus en koni sats och 2 blå bosch. lr ja bytte väl bort en bil som j fått gratis

hehe..frågan är hur mycket den var värd smile

Sök