3052
Sök

Natt-tråd !

54 Inlägg
12 januari 2007
Jahopp börjar natten nu... va gör ni för nått då, själv så sitter man me sin sambo o våran dotter på 5 månader, o kollar på tv.. men det finns ju inte så jätte mkt bra o se på.
Har rivit en vägg mellan garaget o pannrummet så att garaget blir större i vårat hus i dag.
Har ni gjort i dag då?
/Fegge

(none)
1 725 Inlägg
12 januari 2007
Fegge skrev:
Jahopp börjar natten nu... va gör ni för nått då, själv så sitter man me sin sambo o våran dotter på 5 månader, o kollar på tv.. men det finns ju inte så jätte mkt bra o se på.
Har rivit en vägg mellan garaget o pannrummet så att garaget blir större i vårat hus i dag.
Har ni gjort i dag då?
/Fegge

Hehe.. gött med lite mer space för bilen smile natten börjar här för mig.. Jobbat hela dagen..Får väll se om det blir jag som avslutar denna tråden i natt igen ..hehe

--Lev i går som det vore i morgon--

482 Inlägg
12 januari 2007
Fegge skrev:
Har ni gjort i dag då?
/Fegge

Än är det väl inte natt? big_smile
Oj, en händig dag för dig idag wink.

Själv har man varit hemma hos en polare som hade ett avsked då han ska till spanien i 4 månader, sen gick man ut och spelade lite biljard, tog ngra öl. Och efter en runda på stan sitter man här big_smile

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
12 januari 2007
nämen hej gott folk.. nu har äntligen snön kommit hit oxå, snöar som fasen, blir väll ut å sladda snart, ska till farsan, för jag ska fixa fläckten på bilen imorrn å förmodligen riva bort bakaxeln å kattarna från reservdels bilen.. så ska jag tvätta av den bakaxeln å lacka den innan jag monterar den på bilen, har fel utväxling nu, därför jag ska byta bakaxel big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 926 Inlägg
12 januari 2007
hopp, då regnar den härliga snön bort som vi fick igår.. sad

54 Inlägg
12 januari 2007
samma här snön försvann lika fort som den kom, så det blev inget sladda av=(

(none)
1 725 Inlägg
12 januari 2007
Alltså, fasiken vad man längtar till våren och sommaren...Slippa tvätta bilen 5 ggr i veckan och få på sina härliga sommarfälgar och bara glida i stan...smile

terazzi
12 januari 2007
ja fan sommaren kommer d bli gött med big_smile kanske har bil tills dess..

(none)
1 725 Inlägg
12 januari 2007
terazzi skrev:
ja fan sommaren kommer d bli gött med big_smile kanske har bil tills dess..

Vad blir det för ride då ?

terazzi
12 januari 2007
en nissan 200sx -92 års modell eller framåt..
inte innan 92 iaf smile

(none)
1 725 Inlägg
12 januari 2007
Fina bilar de...Kan man göra mycket med skojj med smile

terazzi
12 januari 2007
minst sagt big_smile
ska dock inte trimma den så mkt tongue

(none)
1 725 Inlägg
13 januari 2007
haha..det sa jag med i början..Efter man stylat den en del så kan man inte låta bli att trimma upp den några pollar till...Det kommer ska du se wink

381 Inlägg
13 januari 2007
Har någon nått tips på ny bil? Max 200K Tittat lite på 9-3 Aero SS.
Annat tips? Gärna nyare än de ja har i dag.

terazzi
13 januari 2007
Braather skrev:
haha..det sa jag med i början..Efter man stylat den en del så kan man inte låta bli att trimma upp den några pollar till...Det kommer ska du se wink

hehe det kommer wink
hade tänkt mig BPU+ iaf..

(none)
1 725 Inlägg
13 januari 2007
jao..det är en början..
Hepp, om man skulle gå en rond....  BRB

terazzi
13 januari 2007
hehe ja big_smile
det räcker då jag ska satsa på väghållning till 110% big_smile
bara hoppas det blir av så,ekonomisk fråga med ju..hade tänkt spara ihop 70.000 kr innan bilköp smile

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
13 januari 2007
Nu ska lilla jag dock sova...

Ledig imorrn iaf big_smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Slav
1 454 Inlägg
13 januari 2007
Heej på er.. nu e ja med i leken igen. en stund åt minstone big_smile vd gör ni för nå då?

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

terazzi
13 januari 2007
Henka_ skrev:
Heej på er.. nu e ja med i leken igen. en stund åt minstone big_smile vd gör ni för nå då?

jadu tongue här inne och musik, själv då?

Sök