Erick skrev:Jag har också slängt upp några till bilder.. dom tre längst ner.. Hm vad ska man göra nu då? Blåser halvt storm ute och värre lär det bli säger dom..MvhErick
RacingBunny skrev:Ja las vegas avsnitten är bättre än dom andra, dom andra har jag knappt tittat på. Haha då kanske du borde gå å lägga dig
John87 skrev:RacingBunny skrev:Ja las vegas avsnitten är bättre än dom andra, dom andra har jag knappt tittat på. Haha då kanske du borde gå å lägga dig Exakt!Har sett lite av dom andra, men eftersom man började med Las Vegas, så vill man inte riktigt ha nåt annat Jag gör så. God natt! Ny dag imorrn.PS, tjejen fyller år imorrn, så säg inte till henne att jag ska överraska henne
John87 skrev:Erick skrev:Jag har också slängt upp några till bilder.. dom tre längst ner.. Hm vad ska man göra nu då? Blåser halvt storm ute och värre lär det bli säger dom..MvhErickMåste säga att Skylinen är ruggig! Fy attan va snygg bil..Men varför högerstyrd? Onödigt jobbigt bara
volvo_glenne skrev:ja de va ju nåra stycken som satt vid datorn å ugglade på garaget iaf fast de är lördag natt
Fegge skrev:John87 skrev:Erick skrev:Jag har också slängt upp några till bilder.. dom tre längst ner.. Hm vad ska man göra nu då? Blåser halvt storm ute och värre lär det bli säger dom..MvhErickMåste säga att Skylinen är ruggig! Fy attan va snygg bil..Men varför högerstyrd? Onödigt jobbigt bara det finns väll inga vänsterstyrda skyline
Fegge skrev:det finns väll inga vänsterstyrda skyline
terazzi skrev:Jasså alla som brukar va uppe e uppe trevligt.. händer hos er nu då?
RacingBunny skrev:terazzi skrev:Jasså alla som brukar va uppe e uppe trevligt.. händer hos er nu då?jobbar som vanligt. Sj då?
Konstapeln skrev:terazzi skrev:Jasså alla som brukar va uppe e uppe trevligt.. händer hos er nu då?Soffan + tv + längtar till sommarn
terazzi skrev:Konstapeln skrev:terazzi skrev:Jasså alla som brukar va uppe e uppe trevligt.. händer hos er nu då?Soffan + tv + längtar till sommarn Så vad seru då?ensam om o längta till sommaren e du inte
Konstapeln skrev:terazzi skrev:Konstapeln skrev:Soffan + tv + längtar till sommarn Så vad seru då?ensam om o längta till sommaren e du inte Kollar lite på csi Jaa sommar vore något, måste bara ha dom sista pengarna så man kan fixa det sista på bilen Va gör du sj?
terazzi skrev:Konstapeln skrev:Soffan + tv + längtar till sommarn Så vad seru då?ensam om o längta till sommaren e du inte
Konstapeln skrev:Soffan + tv + längtar till sommarn