2169
Sök

Natt-tråd !

508 Inlägg
14 januari 2007
Machin skrev:
RacingBunny skrev:
Machin skrev:

tänkte väl ändå... du e juh allas våran nattvakt wink

Haha klart jag é wink

nu känner ja mig trygg igen smile

men en fråga... jobbar du jämt lr? du måste juh ha ut tyyyysen tals kronor i månaden smile

Haha verkar d som jag jobbar jämt? Hmm, ja d är nog sant när jag tänker efter.
Men så många tusan har jag inte över när jag betalat alla räkningar som man måste ha, typ en hyra på nästan fem loppor, mobil, el, försäkringar m.m. m.m.

Måste ta å skaffa en grabb snart big_smile Allt blir inte bara billigare när man är två, d blir roligare också... Hehe två i ett tongue

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
14 januari 2007
Machin: jag har varit både på hemmafest, en lokalfest och krogen.. har hunnit med mycke men det va fan dött överallt.. tongue Racingbunny: du jobbar mest natt va?? för det är oftast då man ser att du varit online.. och påtal om det där med kille så är jag ledig.. tongue skämt åsido nu måste jag fan sova innan jag vaknar med massa tangenter inprintat i pannan

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
14 januari 2007
Trådstartare
RacingBunny skrev:
Machin skrev:
RacingBunny skrev:

Haha klart jag é wink

nu känner ja mig trygg igen smile

men en fråga... jobbar du jämt lr? du måste juh ha ut tyyyysen tals kronor i månaden smile

Haha verkar d som jag jobbar jämt? Hmm, ja d är nog sant när jag tänker efter.
Men så många tusan har jag inte över när jag betalat alla räkningar som man måste ha, typ en hyra på nästan fem loppor, mobil, el, försäkringar m.m. m.m.

Måste ta å skaffa en grabb snart big_smile Allt blir inte bara billigare när man är två, d blir roligare också... Hehe två i ett tongue

jo tycker du alltid skriver att du e på jobbet wink

sant.. d tar på ekonomin att vara själv...  hyra på 5k .. inte kul d .. själv har man int ens hälften av d.. som vi dessutom e två att dela på smile ... bor du i lägenh lr villa?

du får väl lägga ut en kontakt annons här på garaget så du får dig en bil intresserad grabb på en gång wink

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

508 Inlägg
14 januari 2007
GurraG skrev:
Machin: jag har varit både på hemmafest, en lokalfest och krogen.. har hunnit med mycke men det va fan dött överallt.. tongue Racingbunny: du jobbar mest natt va?? för det är oftast då man ser att du varit online.. och påtal om det där med kille så är jag ledig.. tongue skämt åsido nu måste jag fan sova innan jag vaknar med massa tangenter inprintat i pannan

Japp mest natt, kan jobba både och ibland...

Men natti natti, sov gott

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
14 januari 2007
Trådstartare
GurraG skrev:
Machin: jag har varit både på hemmafest, en lokalfest och krogen.. har hunnit med mycke men det va fan dött överallt.. tongue

oki ... haha.. ja en del gånger hinner man överallt men man hade likat gärna kunnat vara hemma... men men.. kommer en helg snart igen wink

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
14 januari 2007
ja det känns fan som att det enda man gör är att jobbar och sen är det helg ännu en gång och ölen tar över.. wink fan vad jag längtar till kryssningen nu den 8:e mars.. har varit inne hos chefen och pratat.. får jag inte ledigt säger jag upp mej för jag ska fan dit alltså.. så är det bara.. till vilket pris som helst.. men men sov så gott allihopa så hörs vi imorgon när jag vaknar någon gång i eftermiddag.. tongue

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
14 januari 2007
Trådstartare
haha.. ja d var juh ord å inga visor till chefen d smile ... hoppas d löser sig så du slipper säga upp dig...

go natt!

508 Inlägg
14 januari 2007
Ja kryssningen ser man fram emot, eftersom jag skriver mitt eget schema och är lite chef över mig själv så vet jag att jag redan är ledig då utan att behöva ta ledigt. Och för att inte missa timmar så har jag jobbat in d redan veckan innan smile Skrev ju schemat nyss big_smile

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
14 januari 2007
Trådstartare
inte dumt d inte smile ... nää nu blir d sängen... go natt!

508 Inlägg
14 januari 2007
Machin skrev:
inte dumt d inte smile ... nää nu blir d sängen... go natt!

go natt, natti natti

Zzzz
937 Inlägg
14 januari 2007
Sova?
Redan?

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
14 januari 2007
ja vissa har det bra och kan göra så.. wink hehe men men sånt är livet.. som sagt jag ska dit till vilket pris som helst

508 Inlägg
15 januari 2007
Dax för natt tråden kanske?

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
15 januari 2007
ja jag är pepp på natt tråden.. wink har väntat på att den ska ta fart igen.. tongue

(none)
1 725 Inlägg
15 januari 2007
Hej hej.. Något kul att prata om kanske ?

--Lev i går som det vore i morgon--

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
15 januari 2007
jag är alltid lite kul att prata med.. big_smile

508 Inlägg
15 januari 2007
Haha låter bra d big_smile

Så hur står d till idag?

Gjort nå skoj?

873 Inlägg
15 januari 2007
Har haft ont i ryggen hela dagen och därmed inte fått något gjort.

Typiskt att det börjar kännas OK först nu när man i vanlig ordning egentligen borde slafa wink

Don't get mad, get even.

508 Inlägg
15 januari 2007
Sandman skrev:
Har haft ont i ryggen hela dagen och därmed inte fått något gjort.

Typiskt att det börjar kännas OK först nu när man i vanlig ordning egentligen borde slafa wink

Fan va jobbigt... Men då är du pigg nu då, så du orkar mé natt tråden hela natten menar jag big_smile

C20LET
1 041 Inlägg
15 januari 2007
mmm, har vart uppe i 26 timmar o när jag väl sov så sov jag 24 timmar o nu e man vaken o halvtrött. har fan missat hela dan sad

Vi tycker olika vet jag, that's it

Sök