2718
Sök

Natt-tråd !

(none)
1 725 Inlägg
15 januari 2007
till 3 kan jag vara med smile hehe

--Lev i går som det vore i morgon--

873 Inlägg
15 januari 2007
RacingBunny skrev:
Sandman skrev:
Har haft ont i ryggen hela dagen och därmed inte fått något gjort.

Typiskt att det börjar kännas OK först nu när man i vanlig ordning egentligen borde slafa wink

Fan va jobbigt... Men då är du pigg nu då, så du orkar mé natt tråden hela natten menar jag big_smile

Jag lär väl hänga med ett tag i vart fall smile

Dricker som vanligt kaffe.

Don't get mad, get even.

873 Inlägg
15 januari 2007
Calibra_92 skrev:
mmm, har vart uppe i 26 timmar o när jag väl sov så sov jag 24 timmar o nu e man vaken o halvtrött. har fan missat hela dan sad

Jag känner igen det där.

24h dygnsrytmen fungerar inte riktigt för mig heller.

Don't get mad, get even.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
15 januari 2007
jadu något roligt som har hänt vet jag inte.. jag försökte ta mej ner till centrum för att handla snus med bilen innan.. det va inte det lättaste pågrund av denna jävla stormen vilket leder till att det ligger träd överallt.. fick köra på massa cykelvägar och grejer för att kunna ta mej ner till samhället..

C20LET
1 041 Inlägg
15 januari 2007
hoppas att några av er har utnyttjat dagen bättre än jag, ska väl snart till garaget o börja gjuta eller plasta lite med kjolarna sad

Vi tycker olika vet jag, that's it

873 Inlägg
15 januari 2007
GurraG skrev:
jadu något roligt som har hänt vet jag inte.. jag försökte ta mej ner till centrum för att handla snus med bilen innan.. det va inte det lättaste pågrund av denna jävla stormen vilket leder till att det ligger träd överallt.. fick köra på massa cykelvägar och grejer för att kunna ta mej ner till samhället..

Och folk tycker jag är knäpp för att jag har en reserv stock i skuffen wink
Den håller ju sig kyld i vart fall...

Don't get mad, get even.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
15 januari 2007
nämen hejsan gott folk... vill ni veta nå ovanligt? jag har inte sett nån film idag tongue haha

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
15 januari 2007
ja det är fan så man skulle börja med det.. ;P brukar alltid ha en stock liggandes i kylen iallafall men nu va den tyvärr slut.. sad

terazzi
15 januari 2007
volvo_glenne skrev:
nämen hejsan gott folk... vill ni veta nå ovanligt? jag har inte sett nån film idag tongue haha

VA? e du sjuk big_smile tongue haha

873 Inlägg
15 januari 2007
Calibra_92 skrev:
hoppas att några av er har utnyttjat dagen bättre än jag, ska väl snart till garaget o börja gjuta eller plasta lite med kjolarna sad

Nä.
Hade en hel del jag skulle ha behövt göra i dag.
Fick intet gjort.

Fick å andra sidan en hel del gjort i går.

Men det är ju tid kvar.
Så jag kan ju dona med lite prylar vid datorn medans jag bevakar nattråden wink

Don't get mad, get even.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
15 januari 2007
natt tråden är ett måste.. wink blir väl ingen sömn inatt heller då.. tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
15 januari 2007
terazzi skrev:
volvo_glenne skrev:

haha nej då, har bara haft fullt upp tills nu med att renovera boggien till skotern som jag hoppade av/sönder förut idag big_smile haha

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

873 Inlägg
15 januari 2007
volvo_glenne skrev:

Fort!

Sätt på TV4+ och titta på "Vroom vroom" innan du får abstinens

Don't get mad, get even.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
15 januari 2007
hur lyckades du hoppa av det?? :S

terazzi
15 januari 2007
Sandman skrev:
volvo_glenne skrev:

Fort!

Sätt på TV4+ och titta på "Vroom vroom" innan du får abstinens

jag gjprde det big_smile började d nyss?

873 Inlägg
15 januari 2007
Nä men programet är långt och håller på en halvtimme till ändå. smile

Don't get mad, get even.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
15 januari 2007
vet inte riktigt vad man ska säga om det bilprogrammet.. verkar lite oseriöst men ändå seriöst på något vis.. tongue

Sleeper
3 084 Inlägg
15 januari 2007
ingen här som ska jobba imorgon då=? eller ja idag

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
15 januari 2007
jo men jag börjar inte förrens 14.00.. skönt som fan.. big_smile

terazzi
15 januari 2007
volvo_glenne skrev:
terazzi skrev:
volvo_glenne skrev:

haha nej då, har bara haft fullt upp tills nu med att renovera boggien till skotern som jag hoppade av/sönder förut idag big_smile haha

haha okej då big_smile
hahaha låter bra d tongue
jag e asglad nu inatt big_smile då jag körde en S13 idag big_smile weeehooo.. o ni som har vart här dem senaste dagarna vet jag typ är HELT kär i den smile röd va den med.. hehe

Sök