2979
Sök

Natt-tråd !

519 Inlägg
22 januari 2007
Henka_ skrev:
ska ja vara ärlig så sex strejkar ja nu mer..

Hehe dårå?

Slav
1 454 Inlägg
22 januari 2007
Jo ja e så förbannat less på att knulla helt enkelt tongue haha. nä men mitt ex, ja har gjort henne på smällen så många gånger nu + några till. så nu får de vara nog ett tag.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

519 Inlägg
22 januari 2007
Henka_ skrev:
Jo ja e så förbannat less på att knulla helt enkelt tongue haha. nä men mitt ex, ja har gjort henne på smällen så många gånger nu + några till. så nu får de vara nog ett tag.

Hahaha

Slav
1 454 Inlägg
22 januari 2007
smile så ligger läget vettu.. haha vet du va ja kom på big_smile ja har ju förfan sovmorgon idag!!

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.

519 Inlägg
22 januari 2007
Hahahaha vad faaan gör du uppe nudå? tongue

Hur dags börjar du då?

Slav
1 454 Inlägg
22 januari 2007
Fordofilen skrev:
Hahahaha vad faaan gör du uppe nudå? tongue

Hur dags börjar du då?

Ja de funderar ja på med. vaknade kl 4 och var as pigg. sen har ja varit vaken :S ja börjar kl 9.

Tack till

519 Inlägg
22 januari 2007
Hehe jag vaknade också sådags, både pigg och ett as tongue

Slav
1 454 Inlägg
22 januari 2007
Fordofilen skrev:
Hehe jag vaknade också sådags, både pigg och ett as tongue

haha fan va du e rolig asså! ja blir så glad när du skriver big_smile åh gud va ja älskar garaget. de va tur man hittade hit.

Tack till

519 Inlägg
22 januari 2007
Haha tur man kan underhålla nån iaf tongue

Ja garaget kan vara riktigt roligt, framförallt nattråden big_smile

Slav
1 454 Inlägg
22 januari 2007
Ja utan natt tråden så vore de nog hyfsat dött på garget från kl 00 till typ nu..

Tack till

519 Inlägg
22 januari 2007
Hehe ganska dött, tur att vi får ha den smile

Slav
1 454 Inlägg
22 januari 2007
Ja de e en rackarns tur de.. vad har du inplanerat idag då?

Tack till

519 Inlägg
22 januari 2007
Ska skjutsa polaren till skolan om 40min lr nått sen ska jag ut till garaget och gräva fram en växellåda ur snön tongue

Sj då?

Slav
1 454 Inlägg
22 januari 2007
haha okej.. gräv lugnt då ;P ja du ja ska nog sitta på skolan och holka större delen av dan´ ja ska riva isär en B19 big_smile och sätta ihop den. sen ska ja väl inte gör så mkt mer. pimpla kaffe och snacka skit med polarna..

Tack till

519 Inlägg
22 januari 2007
Haha vad nödvändigt det låter att riva isär och sätta ihop tongue

Iofs jag ska ju sätta ner en motor i bilen och plocka ur den lika fort igen, så jag ska väl inte säga nått tongue

Slav
1 454 Inlägg
22 januari 2007
haha men de e en skoluppgift så ja måste göra det (igen) sist ja gjorde det så redovisade jag inte för läraren så ja måste göra om de tongue men ja tycker de e skitskoj så då gör ja de gärna. varför ska du göra de?

Tack till

519 Inlägg
22 januari 2007
Hehe därför du inte redovisade första gången då tongue
Ska sätta i den och kolla vart växellådan hamnar och om den tar i nånstans i tunneln, den är större än orginal smile

Slav
1 454 Inlägg
22 januari 2007
Fordofilen skrev:
Hehe därför du inte redovisade första gången då tongue
Ska sätta i den och kolla vart växellådan hamnar och om den tar i nånstans i tunneln, den är större än orginal smile

Ja just ja. du ska i med v6:an från sierra lr scorpan va?

Tack till

519 Inlägg
22 januari 2007
Japp, en 2,9a från en scorpio smile
Fast jag vet inte om jag kommer köra med den växellådan i början,
den har elektrisk hastighetsmätare och Granadan har wire...
Så det blir kanske en granadalåda först så jag får igång eländet nångång iaf tongue

Slav
1 454 Inlägg
22 januari 2007
haha okej tongue ja skulle vilja ha en liga dan i min sierra, men ja får tänka på bränsle kostnaderna tills ja har nå riktig inkomst. sen blir de tyrbo big_smile

Tack till

Sök