Led ljusramp eller strålkastare till Honda HR V

Mattias83
17 oktober 2017 · 44 Inlägg

Har nyligen köpt en Honda hrv -99. Vill nu skaffa lite bättre ljus för de mörka kvällarna och funderar på större strålkastare eller en led ramp.

Personligen tycker jag större lyktor tuffar upp utseendet, men samtidigt är resultatet det viktigaste.
Enklast hade jag tänkt mig det fäste som man sätter vid regplåten...men tacksam för feedback på förslag när det gäller lyse.

Någon bra sida på nätet att beställa? Jag ska till bbb...biltema nån dag...men allt kanske man inte ska köpa där wink

Senast redigerat av Mattias83 (17 oktober 2017)

ILindh
30 oktober 2017 · 83 Inlägg

På min passat kör jag 3 biltema 50 extraljus på extraljusfäste ovanför reg-plåten. Lyser på riktigt bra för priset smile

Mattias83
30 oktober 2017 · 44 Inlägg

Nu är mina monterade, beställde ett kit från scstyling.

Dock var det mer problem än vi anade att montera på just vår bil, då det inte ser ut som på många andra bilar, så tänkte dela med mig om nån mot förmodan råkar ha en Honda hrv (crv) och ska montera lampor.

Fick först inte mitt att funka och lite googlande såg jag att jag inte var ensam. Länk till annat forum med samma problem: http://www.webcar2000.com/countries/swe … _car.phtml

Men till slut efter att ha kopplat om på detta udda sätt fick jag mina lampor att fungera som de ska smile

Senast redigerat av Mattias83 (30 oktober 2017)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang