Inför: Garaget.org på Bilsport Motor Show 2017 (Malmömässan, 2-3 december)

chrizz Administratör
9 november 2017 · 11 778 Inlägg

Tjena!

Det var bra längesen vi ställde ut någonstans, men jag saknar det som attans, och jag känner att det nu är dags att göra något igen! Vi har blivit inbjudna av Bilsport att vara med på deras nya mässa i Malmö, och vi söker fyra bilar till vår monter. Har du tips eller idéer för vad vi skulle kunna göra för skoj i montern så tas alla förslag tacksamt emot också smile

Är du sugen på att följa med oss och ställa ut?

Anmälningsformulär och mer information

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Twins Twins Bil & Plåt
9 november 2017 · 2 577 Inlägg

Hade vart kul o träffa mer G.org:are på Malmömssan.
All lycka till er som skickar in en anmälan big_smile

Volkswagen Golf MKII "Pure Red" (1991)
Volkswagen Corrado G60 "Irish Green" (1991)
chrizz Administratör
9 november 2017 · 11 778 Inlägg

Twins skrev:
Hade vart kul o träffa mer G.org:are på Malmömssan.
All lycka till er som skickar in en anmälan big_smile

Ska du ställa ut golfen eller?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Twins Twins Bil & Plåt
9 november 2017 · 2 577 Inlägg

chrizz skrev:

Twins skrev:
Hade vart kul o träffa mer G.org:are på Malmömssan.
All lycka till er som skickar in en anmälan big_smile

Ska du ställa ut golfen eller?

Yes big_smile Även tvillingbrorsan blev uttagen med hans mk4:a. Vi skall stå i OijOij's monter då vi passade in där istället fö att stå precis utanför dem i hallen smile

Volkswagen Corrado G60 "Irish Green" (1991)
Volkswagen Golf MKII "Pure Red" (1991)
chrizz Administratör
9 november 2017 · 11 778 Inlägg

Twins skrev:

chrizz skrev:

Twins skrev:
Hade vart kul o träffa mer G.org:are på Malmömssan.
All lycka till er som skickar in en anmälan big_smile

Ska du ställa ut golfen eller?

Yes big_smile Även tvillingbrorsan blev uttagen med hans mk4:a. Vi skall stå i OijOij's monter då vi passade in där istället fö att stå precis utanför dem i hallen smile

Gött! Då ses vi kanske smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Twins Twins Bil & Plåt
10 november 2017 · 2 577 Inlägg

chrizz skrev:

Twins skrev:

chrizz skrev:

Ska du ställa ut golfen eller?

Yes big_smile Även tvillingbrorsan blev uttagen med hans mk4:a. Vi skall stå i OijOij's monter då vi passade in där istället fö att stå precis utanför dem i hallen smile

Gött! Då ses vi kanske smile

Det hade vart kul o ses big_smile

Volkswagen Golf MKII "Pure Red" (1991)
Volkswagen Corrado G60 "Irish Green" (1991)
Hannu1
11 november 2017 · 1 Inlägg

Hej ! Jag har en Ford Fokus flexifuel 1.8 2006 årsm. Bilen började gå ojämnt orkeslös går bara 2100 rpm. Ford här i Hua Hin Thailand påstår att det är 3 det som är sönder,det tror inte jag. Har läst i Ford forum i Sverige att det är många som har samma problem .1 spjälhuset,data boxen,o en annan del som jag inte fick reda på av Ford. För att byta dessa delar kostnad 64000 bth eller mer,tveksamt. Kan ni hjälpa mig med detta problem ? Tacksam för svar.mvh.Hannu

chrizz Administratör
11 november 2017 · 11 778 Inlägg

Hannu1 skrev:
Hej ! Jag har en Ford Fokus flexifuel 1.8 2006 årsm. Bilen började gå ojämnt orkeslös går bara 2100 rpm. Ford här i Hua Hin Thailand påstår att det är 3 det som är sönder,det tror inte jag. Har läst i Ford forum i Sverige att det är många som har samma problem .1 spjälhuset,data boxen,o en annan del som jag inte fick reda på av Ford. För att byta dessa delar kostnad 64000 bth eller mer,tveksamt. Kan ni hjälpa mig med detta problem ? Tacksam för svar.mvh.Hannu

Skapa en ny tråd för frågan i lämplig forumkategori. Den här tråden handlar om något helt annat smile

Mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
DjB
15 november 2017 · 30 Inlägg

Hej!
Får man svar oavsett om man blir antagen eller inte?

Mvh /B

chrizz Administratör
16 november 2017 · 11 778 Inlägg

DjB skrev:
Hej!
Får man svar oavsett om man blir antagen eller inte?

Mvh /B

Jag tänkte att jag skriver här när vi har fyra bilar klara, men samtidigt vill jag ju hålla dörren öppen så länge som möjligt. 24 november som senast kommer jag ha kontaktat alla som valts ut dock.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
DjB
16 november 2017 · 30 Inlägg

chrizz skrev:

DjB skrev:
Hej!
Får man svar oavsett om man blir antagen eller inte?

Mvh /B

Jag tänkte att jag skriver här när vi har fyra bilar klara, men samtidigt vill jag ju hålla dörren öppen så länge som möjligt. 24 november som senast kommer jag ha kontaktat alla som valts ut dock.

Ah jag förstår, jag tänkte själv iomed att jag har anmält mig om man får återkoppling oavsett om man blir antagen eller inte...

Senast redigerat av DjB (16 november 2017)

Vidde
16 november 2017 · 47 Inlägg

Det var ju synd att man redan börjat ställa vinterplanerna till verket, hade gärna anmält mitt intresse här annars men kommer inte hinna blir klar i tid. :-(

Datsun 280z "2plus2" (1975)
chrizz Administratör
20 november 2017 · 11 778 Inlägg

Tack till alla er som anmält er! Vi har fått in många riktigt fina bilar, och vi har ett ganska bra humm nu om vilka vi vill ha med. Vi har försökt att välja ut bilar så att vi får med "lite av varje", vilket förvisso inte alls är lätt på bara fyra bilar, men jag tror att vi kommer att lyckas ganska bra ändå! smile

Jag har redan meddelat en utställare över mail idag, och kommer att meddela övriga tre imorgon förmiddag! Det innebär alltså att anmälningsformuläret kommer att stängas i slutet på dagen idag (20 nov). Funderar du fortfarande så är det alltså dags att ta ett beslut och anmäla din bil nu!

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang