Hejsan!
Jag måste erkänna att jag är lite nybörgare på det här med sterio och sånt...
Jag har 2 slutsteg på 2x50watt rms. och jag har en ut eller inngång vet inte vad det heter men det står SYNC ovanför och jag fattar inte var jag ska koppla den... om jag ska koppla den? någon som vet?
Sen har jag köpt en ny sterio med dvd läsar och cd läsare men det står error på skärmen när jag stoppar in en cd skiva... och jag har lödigt i hopp kablar på baksidan om sterion så att den ska passa i en iso kontackt. men har läsningen något med att jag skulle kunna ha kopplat fel? eller är det fel på sterion...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ska stoppa in nya 5,25 i dörrarna på min volvo 945

Undrar vad ni tycker /någon som har prov lyssnatt dom?
Bilhögtalare / 5,25 tum - Rockford Fosgate P152C Punch
Punch koaxialhögtalare på 5,25 tum. Perfekt för bilen med platsbrist där man inte vill banta på ljudkvalitén.
Koaxialhögtalare: Tvåvägs 5,25 tum. Mica-polypropylenmembran. Polyethermide dome diskant. Impedans 4ohm. Känslighet 86dB. Frekvensomfång 70Hz-22kHz. Effekttålighet 80W max. 40W RMS. Monteringsdjup 50mm. Levereras med galler.
Pris:898kr
Från brl.se
----------------
MDS Audiophile Pro 5MB
5,25" Audiophile Pro mellanregister/bas 135W
Mellanregister/bas i Audiophile Pro-serien. Glas- och kolfibervävt membran. Butylgummiupphängning. Nomex talspole. Löstagbar fasplugg (kan bytas ut mot APXT1 diskant). Levereras inkl. fasplugg men utan diskant. Dubbeldämpade, inbyggd resonansring. Pris per par inkl. galler och monteringstillbehör.
Tillverkare: MDS
Monteringshål: 113 mm
Monteringsdjup: 57 mm
Effekt RMS: 135 W
Frekvensomfång: 40-14200 Hz
SPL dB 1W/1m: 90,1
Impedans: 4
Fs Hz: 45
Garanti: 1 år
Pris:697kr
på mds.se
-------------