Hej! Här kommer jag försöka lägga upp bilder och text om min 745 som skall fräschas upp, först har jag tänkt att få den så original som möjligt. För att sedan ändra fälgar men behålla den så "clean" som möjligt.
Var hittar man dessa böcker? Utgår från att det inte är någon idé att ringa till Volvo och fråga.
Har du tur pluppar dom upp på tradera titt som tätt, mina fick jag av en gammal arbetskolega han tyckte jag behövde dom bättre än han sen har jag tillgång till att kopiera nästan alla volvo böker på jobbet när jag behöver något
Blev att kasta tillbaka innertaket då jag måste ha de i till fredag :p Vart totalkassa bilder men ska försöka ta bättre nån gång de är ljusare
Så takluckan blir en annan gång, gick rätt så bra måste jag säga när man var 2stycken
Sen så hade jag fått stenskott på ena glaset till usa-fronten samt att reflektorn var kass, men idag kom det "halvfräsch" men däremot länsad reservsdelslykta
Ena lyktan ihop, nya blinkersglas har det också blivit Sen så skall jag måla andra sarjen som jag lagat så är det komplett igen.
Jo det är "liksom" vikt runt hela "taket" om vi säger så, ser rätt skumt ut på bilderna och i verkligheten, men de som syns ska väl sitta i "luckans" ram? eller är jag ute och cyklar? Men det skall iallafall åtgärdas!
Jo det är "liksom" vikt runt hela "taket" om vi säger så, ser rätt skumt ut på bilderna och i verkligheten, men de som syns ska väl sitta i "luckans" ram? eller är jag ute och cyklar? Men det skall iallafall åtgärdas!
Har för mig att den satt limmad runt öppningen original
Hallå jo! Inte hänt så mycket men lite har jag att berätta!
Blandannat har jag färgat den "krockade" sargen färdigt! Vart väl inte den finaste ihoplagningen, men det värsta döljs ändå av huven
Blandannat putsat fälgarna ordentligt och autosolat dom!
Sen så hände det! Bort med vinterstuket och på med Usa fronten och MK18, tycker personligen att det passar in bättre med denna grillen än turbogrillen trotsallt! Fick även tvätta den i skolan, så man passade ju på att ta lite bilder då
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.