Vart sitter kupéfläkten? Renault Master 2012

closer
24 februari 2018 · 79 Inlägg

Som rubriken lyder. Behöver man ta bort en massa? Ska bara rensa och rengöra eftersom det låter som att det kommit in en del löv.

axxet Jag ska hjälpa dig..med det lilla jag kan..
24 februari 2018 · 4 917 Inlägg

Det är nog inte många som har såna här..
Är det inte bara ett plastskydd bakom huven som är ditskruvad , med dolda hål som går att ta bort?
Kan inte tänka mig att man byggt på annat sätt.

Senast redigerat av insatsen (24 februari 2018)

Köp inte grisen i säcken bara..
Masken är odlarens bäste vän..
Dom rike dom kan, VI fattiga försöker..
Djo
24 februari 2018 · 10 157 Inlägg

Instrumentbrädan lär ur för att komma åt fläkten, Gjort det en gång inte så svårt,  men mycket jobb om vi säger som så.

om det är en 2012- modell vill säga.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
closer
25 februari 2018 · 79 Inlägg

Ja brädan ska ur. Inte sugen på det. Så det får låta lite. Om du inte är sugen Djo? 😁

Djo
26 februari 2018 · 10 157 Inlägg

closer skrev:
Ja brädan ska ur. Inte sugen på det. Så det får låta lite. Om du inte är sugen Djo? 😁

Tyvärr inte, att skruva ur airbags och en jävla massa annan el ur en bil svart är inget jag rekommenderar någon att göra.

Om man gör det själv är en annan sak dock.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D
Kvantfysik
26 februari 2018 · 65 Inlägg

Går att komma åt och rensa fläkten via torkardiket, hål rätt in så man kan plocka ut diverse främmande föremål, går dock ej att plocka ut fläkten via det hållet smile

closer
26 februari 2018 · 79 Inlägg

Kvantfysik skrev:
Går att komma åt och rensa fläkten via torkardiket, hål rätt in så man kan plocka ut diverse främmande föremål, går dock ej att plocka ut fläkten via det hållet smile

Ah suveränt!!! Tack! Finns mycket kunskap på garaget.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang