Vad synd att en epok endade i dag 14:44.

torsen
23 juni 2018 · 7 233 Inlägg

Ifrågavarande debattör upplevde jag som en av de kunnigaste på forumet.
Dessutom har/hade han humor, vilket inte alla uppskattar.
Eller i alla fall inte hans humor.
Liiiite får man väl läsa mellan raderna vad han skriver/skrev.
Jag har också blivit lite trampad på tårna någon gång av honom.
Mest när han ifrågasatte sakligheten/faktauppgifterna.

Kommer att sakna honom och hans trevliga/roliga illustrationer.

Svälj förtreten, utan att göra avbön, och kom tillbaka!

panda666
23 juni 2018 · 4 250 Inlägg

Wursta ja hört på länge nu, hen kommer bli saknad. Hear hear!
Men forumet är inte lika kul utan hen. Vi får åka hem till och trösta så kanske blir det ändring på saken.

candyweiss
23 juni 2018 · 875 Inlägg

Fast jag är färsk på forumet så förstår jag vem det är. Hen skrev oftast fyndiga inlägg smile

Senast redigerat av candyweiss (23 juni 2018)

AM/A1/A2/A/B/BE/C1/C1E/C/CE/D1/D1E/D/DE, någon som har fler?
Muttley
23 juni 2018 ·

Så.  Valde han själv att gå eller blev han avstängd för sin ärlighet ?

Det får gärna en kunnig tala om för mig.  För då har vi ett och annat att diskutera.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
23 juni 2018 · 14 040 Inlägg

Jag fick ett personligt brev idag där han skrev att han skulle avsluta sitt konto och jag kommer att sakna honom. Har är mycket kunnig, iaf. upplevde jag honom som det.
Jag gillade hans humor!!! smile

/Benny

Senast redigerat av Vettemannen (23 juni 2018)

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Muttley
23 juni 2018 ·

Vettemannen skrev:
Jag fick ett personligt brev idag där han skrev att han skulle avsluta sitt konto och jag kommer att sakna honom. Har är mycket kunnig, iaf. upplevde jag honom som det.
Jag gillade hans humor!!! smile

/Benny

Mycket tråkigt.  Jag förstår honom till 100%   Han hade rätt men det klarade många inte av.

Tontbil
23 juni 2018 · 209 Inlägg

Vem pratar ni om?

Året 1947 börja den svenska kriget hos ungdomar mellan Volvo och Saab. Att ena bilmärke är bättre än den andra.
Volvo 940 FTT "Hovvarpner" (1993)
trubbelturbo
23 juni 2018 · 1 458 Inlägg

Tontbil skrev:
Vem pratar ni om?

Evildan

Offensiv inkompetens är bästa försvar.
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
23 juni 2018 · 14 040 Inlägg

Kanske stöter vi på varann på torsdag och kan kanske försöka övertala honom att komma tillbaks.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Muttley
23 juni 2018 ·

Vettemannen skrev:
Kanske stöter vi på varann på torsdag och kan kanske försöka övertala honom att komma tillbaks.

/Benny

Brukar du träffa honom irl ?

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
23 juni 2018 · 14 040 Inlägg

Muttley skrev:

Vettemannen skrev:
Kanske stöter vi på varann på torsdag och kan kanske försöka övertala honom att komma tillbaks.

/Benny

Brukar du träffa honom irl ?

Näe inte alls men vi har pratat på gorg att han ev. skulle komma och kika på mina bilar.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Muttley
23 juni 2018 ·

Vettemannen skrev:

Muttley skrev:

Vettemannen skrev:
Kanske stöter vi på varann på torsdag och kan kanske försöka övertala honom att komma tillbaks.

/Benny

Brukar du träffa honom irl ?

Näe inte alls men vi har pratat på gorg att han ev. skulle komma och kika på mina bilar.

/Benny

I sånna fall får du hälsa.   Jag måste ha kontakt med han ju när de är dags att byta bil.  Förvisso gott om tid men man vet aldrig.

Low
23 juni 2018 · 3 306 Inlägg

han hade bra fakta många gånger, hjälpte till när man hade frågor om bilar.

Tack vare evildan så kommer min nästa pendlar bil bli en Prius.

Tråkigt.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
23 juni 2018 · 14 040 Inlägg

Muttley skrev:

Vettemannen skrev:

Muttley skrev:

Brukar du träffa honom irl ?

Näe inte alls men vi har pratat på gorg att han ev. skulle komma och kika på mina bilar.

/Benny

I sånna fall får du hälsa.   Jag måste ha kontakt med han ju när de är dags att byta bil.  Förvisso gott om tid men man vet aldrig.

Haha!! Om jag kommer ihåg ja.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Low
23 juni 2018 · 3 306 Inlägg

Och roligt att följa disskutioner :-).

panda666
23 juni 2018 · 4 250 Inlägg

Tråkigt att sånt behöver hända, känner någon/några fler som har blivit less.

Janneutanb
23 juni 2018 · 7 271 Inlägg

Skönt att slippa 3 sidor av "dad jokes" som inte hör till trådarna och att man inte ska modifiera sina bilar för tillverkarna är bäst.
Det är/var ju ändå en sida för bilintresserade där dom flesta moddar sina bilar oavsett om det är lagligt eller inte och då är det konstigt att gnälla över saker som varken är trafikfarligt eller påverkar andra öht.

Men visst, han hade koll på sina el- och hybridbilar.

Muttley
23 juni 2018 ·

Janneutanb skrev:
Skönt att slippa 3 sidor av "dad jokes" som inte hör till trådarna och att man inte ska modifiera sina bilar för tillverkarna är bäst.
Det är/var ju ändå en sida för bilintresserade där dom flesta moddar sina bilar oavsett om det är lagligt eller inte och då är det konstigt att gnälla över saker som varken är trafikfarligt eller påverkar andra öht.

Men visst, han hade koll på sina el- och hybridbilar.

Den tråden var mupp.  Garaget är inte ett muppforum?  Det är eller rättare sagt var inte syftet med garaget, vilket de verkar ha blivit.

jaka54
23 juni 2018 · 5 719 Inlägg

Hej!
Och varför hoppar han av?

Janneutanb
23 juni 2018 · 7 271 Inlägg

Muttley skrev:

Janneutanb skrev:
Skönt att slippa 3 sidor av "dad jokes" som inte hör till trådarna och att man inte ska modifiera sina bilar för tillverkarna är bäst.
Det är/var ju ändå en sida för bilintresserade där dom flesta moddar sina bilar oavsett om det är lagligt eller inte och då är det konstigt att gnälla över saker som varken är trafikfarligt eller påverkar andra öht.

Men visst, han hade koll på sina el- och hybridbilar.

Den tråden var mupp.  Garaget är inte ett muppforum?  Det är eller rättare sagt var inte syftet med garaget, vilket de verkar ha blivit.

Ja den och ett flertal andra trådar är fyllda med skräp.
Jag var inaktiv ett år eller ett par år, märkte direkt när jag var tillbaka att det var långt ifrån samma garaget som när jag lämnade.
Kan vara att Facebook har tagit över väldigt mycket men samtidigt så hjälp verkligen inte dom där skitinläggen att hålla forumet vid liv.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang