Någon som kan bygga en baslåda

felosargsyan777
6 juli 2018 · 125 Inlägg

Tjena!

Undrar om nån känner nån eller nåt företag som kan bygga baslådor i Stockholm.

Tack!

Bassiehof
6 juli 2018 · 1 777 Inlägg

Läs guiden här ovanför, och det finns färdiga lådor att köpa. De som säljer borde kunna svara på vilken volym din bas behöver.

felosargsyan777
6 juli 2018 · 125 Inlägg

Bassiehof skrev:
Läs guiden här ovanför, och det finns färdiga lådor att köpa. De som säljer borde kunna svara på vilken volym din bas behöver.

Guiden där uppe handlar om hur msn bygger en baslåda och inte vart i Stockholm finns nån som bygger låda.

Jag vet att det finns färdiga lådor, jag vet att säljaren vet hur många liters låda jag behöver, men min fråga var om nån känner nån som bygger baslåda.

Bassiehof
6 juli 2018 · 1 777 Inlägg

felosargsyan777 skrev:

Bassiehof skrev:
Läs guiden här ovanför, och det finns färdiga lådor att köpa. De som säljer borde kunna svara på vilken volym din bas behöver.

Guiden där uppe handlar om hur msn bygger en baslåda och inte vart i Stockholm finns nån som bygger låda.

Jag vet att det finns färdiga lådor, jag vet att säljaren vet hur många liters låda jag behöver, men min fråga var om nån känner nån som bygger baslåda.

Jag tänkte att om du är så osäker på ett lådbygge att du måste ställa en sån fråga, kan det vara värt att visa att det inte är så svårt som du tror. Så länge det inte är en formgjuten variant utan en standardlåda i MDF krävs inte många och dyra verktyg heller. Den moderna människan i förortsdjungeln har tappat förmågan att laga mat, det blir pizza för hela subventionen, att meka med bilen blir bara pannkaka, och hur Google används har de glömt sen de slutade skolan.  https://www.google.se/search?q=bygga+ba … p;ie=UTF-8

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang