FMX del 2: IhopsättningDå var det dags för sanningens ögonblick, ta tjuren i hornen och plocka ihop det hela igen.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/230/229164/229164-5117d1539808b6a98a6286f0e885e2f8.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/230/229164/229164-e8c2ad5d854475272c1bf66b7ce8fcef.jpg]()
Allt är märkta, tvättade och väntar att plockas ihop.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/230/229164/229164-5e39f64e13971cb5e6e4559768878997.jpg]()
Bakre trumman behövde plockas isär för att byta tätningarna och till detta behövdes det ett specialverktyg, eller varför inte en mindre säker hopplock som saknar dock CE-märkning...
![https://www1.garaget.org/gallery/images/230/229164/229164-e57ad34c3021a34a96b581af1b7be52a.jpg]()
För att vara säker att tätningarna hamnar rätt behövdes det även något som styr dessa, Ett par tomma aluminiumburkar löste problemet.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/230/229164/229164-cfea5b9c323244fd74a09bfd7881e92d.jpg]()
Även ventilpaketet, tryckregulatorn och båda bromsbandens cylindrar fick sig en välbehövd puts.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/230/229164/229164-3cac7028039fcc6283dbc8ab7d877826.jpg]()
Och efter många timmar, några omtag, många granskande på instruktioner, sprängskisser, tagna bilder och någon Youtube-video för tips så står den där, nästan klar.