Bilen varvar inte mer än 3000 varv och spottar svart rök - Impreza GT

Wilsonn
7 september 2018 · 4 Inlägg

tjena, låg en morgon till jobbet i ca 140 sen från ingenstans så började bilen typ dö och kunde sen inte köra snabbare än 20 km/h och inte varva mer än 300 varv och kollade även backspegeln och såg att den spottar ut svart rök, stannade då till och kopplade ut lmm:en och då startade den och gick mycket bättre men laddade inget. köpte ny lmm på jrm men problemet kvarstår, tips någon?
tack i förhand!

Xebers76
7 september 2018 · 2 266 Inlägg

Nu har du lagt tråden som ett projekt tongue Men har du kollat felkoder på bilen?

Wilsonn
7 september 2018 · 4 Inlägg

oj hehe misstag av mig wink nej har inte haft tid för de,  verkstaden ligger 4 mil ifrån där jag bor och de blir tajt med tid efter jobbet.
men får väll bita ihop och dra dit helt enkelt wink

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
7 september 2018 · 14 054 Inlägg

Wilsonn skrev:
tjena, låg en morgon till jobbet i ca 140 sen från ingenstans så började bilen typ dö och kunde sen inte köra snabbare än 20 km/h och inte varva mer än 300 varv och kollade även backspegeln och såg att den spottar ut svart rök, stannade då till och kopplade ut lmm:en och då startade den och gick mycket bättre men laddade inget. köpte ny lmm på jrm men problemet kvarstår, tips någon?
tack i förhand!

Varvar den 300 varv eller 3000 varv som det står i rubriken?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Wilsonn
7 september 2018 · 4 Inlägg

Vettemannen skrev:

Wilsonn skrev:
tjena, låg en morgon till jobbet i ca 140 sen från ingenstans så började bilen typ dö och kunde sen inte köra snabbare än 20 km/h och inte varva mer än 300 varv och kollade även backspegeln och såg att den spottar ut svart rök, stannade då till och kopplade ut lmm:en och då startade den och gick mycket bättre men laddade inget. köpte ny lmm på jrm men problemet kvarstår, tips någon?
tack i förhand!

Varvar den 300 varv eller 3000 varv som det står i rubriken?

/Benny

Oj blev lite snabbt skrivet, ursäkta 3000 varv
Trött i vanlig ordning wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang