Vart hittar man info om kailine wheels?

VinDisel
15 oktober 2018 · 456 Inlägg

Tja, någon som vet vart man kan hitta info om kailine wheels, håller på att renoverar mina och behöver centrumkåpor.

Tacksam för hjälp.

BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
fax110
16 oktober 2018 · 344 Inlägg

vad för info vill du ha? dom är ovanliga, tillverkades i tyskland av ett företag som troligtvis lagt ner för många år sedan, som jag förstått det så var det ett ganska litet företag

VinDisel
16 oktober 2018 · 456 Inlägg

fax110 skrev:
vad för info vill du ha? dom är ovanliga, tillverkades i tyskland av ett företag som troligtvis lagt ner för många år sedan, som jag förstått det så var det ett ganska litet företag

Tja, behöver få tag på centrumkåpor eller kan man fixa på annat sätt?
Tacksam för hjälpen

BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
fax110
16 oktober 2018 · 344 Inlägg

VinDisel skrev:

fax110 skrev:
vad för info vill du ha? dom är ovanliga, tillverkades i tyskland av ett företag som troligtvis lagt ner för många år sedan, som jag förstått det så var det ett ganska litet företag

Tja, behöver få tag på centrumkåpor eller kan man fixa på annat sätt?
Tacksam för hjälpen

Det finns inga nya att få tag i så det är begagnat som gäller, Ebay,forum osv eller tillverka något eget.

VinDisel
16 oktober 2018 · 456 Inlägg

fax110 skrev:

VinDisel skrev:

fax110 skrev:
vad för info vill du ha? dom är ovanliga, tillverkades i tyskland av ett företag som troligtvis lagt ner för många år sedan, som jag förstått det så var det ett ganska litet företag

Tja, behöver få tag på centrumkåpor eller kan man fixa på annat sätt?
Tacksam för hjälpen

Det finns inga nya att få tag i så det är begagnat som gäller, Ebay,forum osv eller tillverka något eget.

Okok, skall se vad jag kan göra, ska mäta och se om jag kan få tag på något.
Har googlat och sett andra ha platt centrumkåpa istället för den som sitter orginal.

BMW 328 M sport "Hellrot" (1995)
BMW 530d xDrive "Innovation" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang