Volvo V40 T4 -01. Inget ladd.

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
2 november 2018 · 17 478 Inlägg

Nix! Bilen går som en vanlig sugis. Inga varningslampor tända. Vid normal körning tänker man inte på det. Jag har INTE läst ut felkoder. Av den enkla anledningen att jag inte äger bilen -ännu-. Den har gjort samma sak en gång förut och då "Byttes det någon sorts fjäder"

Är det Wasten som hängt sig eller vad tror ni?

Bilen är bes till 1:a maj -19 och kan köpas för 1500:- Tänka ha den som leksak och se hur länge den håller med plattan i mattan alltid smile

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
caromania Forummoderator
2 november 2018 · 9 296 Inlägg

Ooooh, neeeeej... smile

Och självklart har inte någon slang hoppat av IC/turbo/spjällhus? Jag har varit med om det själv och då blir det ju en vanlig sugis även om den får ett för örat kul "insugsljud".

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Nybergrobin
2 november 2018 · 2 381 Inlägg

Sist jag gjorde en affär likt denna så var turbon "sopslut"........visade inge felkoder.  kan vara något enkelt fel eller ett svindyrt fel tongue

rudarmy
2 november 2018 · 354 Inlägg

Tryckklockan som hoppat av, en sprint som behöver sättas på igen, enkelt fixat å för 1500 är det helt klart värt att köpa en begagnad klocka ifall den är slut.

Volvo S40 "2.0t på E85" (1999)
Diio
7 november 2018 · 570 Inlägg

rudarmy skrev:
Tryckklockan som hoppat av, en sprint som behöver sättas på igen, enkelt fixat å för 1500 är det helt klart värt att köpa en begagnad klocka ifall den är slut.

+1 på detta smile

Volvo V40 2.0T "Silver line" (2000)
Nightmare89
7 november 2018 · 939 Inlägg

Sprinten på klockan som rostat av   en klassiker på dessa bilar smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang