Nytt jobb när kommer lönen?

Avresto
21 december 2018 · 202 Inlägg

Som frågan lyder så undrar jag om någon vänlig person kan ge svar på min fråga gällande lön.

Jag lämnar en tjänst i januari för att börja på en ny arbetsplats både min nuvarande tjänst och den nya har timbaserad lön vilket gör mig en aningen fundersam.

På den nya arbetsplatsen så betalas lönen ut den 27e varje månad och jag börjar den 14e får jag lön för resterande månad eller kommer den halva månaden att hamna den 27e februari och min riktiga fulla lön den 27 mars?

Mycket tacksam för svar då planering för kommande räkningar i annat fall måste lösas med lånade pengar.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
21 december 2018 · 14 007 Inlägg

Avresto skrev:
Som frågan lyder så undrar jag om någon vänlig person kan ge svar på min fråga gällande lön.

Jag lämnar en tjänst i januari för att börja på en ny arbetsplats både min nuvarande tjänst och den nya har timbaserad lön vilket gör mig en aningen fundersam.

På den nya arbetsplatsen så betalas lönen ut den 27e varje månad och jag börjar den 14e får jag lön för resterande månad eller kommer den halva månaden att hamna den 27e februari och min riktiga fulla lön den 27 mars?

Mycket tacksam för svar då planering för kommande räkningar i annat fall måste lösas med lånade pengar.

Fråga på lönekontoret på ditt nya jobb. Det är inte säkert att nån på garaget jobbar där du jobbar.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Avresto
21 december 2018 · 202 Inlägg

Vettemannen skrev:

Avresto skrev:
Som frågan lyder så undrar jag om någon vänlig person kan ge svar på min fråga gällande lön.

Jag lämnar en tjänst i januari för att börja på en ny arbetsplats både min nuvarande tjänst och den nya har timbaserad lön vilket gör mig en aningen fundersam.

På den nya arbetsplatsen så betalas lönen ut den 27e varje månad och jag börjar den 14e får jag lön för resterande månad eller kommer den halva månaden att hamna den 27e februari och min riktiga fulla lön den 27 mars?

Mycket tacksam för svar då planering för kommande räkningar i annat fall måste lösas med lånade pengar.

Fråga på lönekontoret på ditt nya jobb. Det är inte säkert att nån på garaget jobbar där du jobbar.

/Benny

Men det kan vara någon som är lite mer insatt i alla fall än mig eller vad tror du?

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
21 december 2018 · 14 007 Inlägg

Avresto skrev:

Vettemannen skrev:

Avresto skrev:
Som frågan lyder så undrar jag om någon vänlig person kan ge svar på min fråga gällande lön.

Jag lämnar en tjänst i januari för att börja på en ny arbetsplats både min nuvarande tjänst och den nya har timbaserad lön vilket gör mig en aningen fundersam.

På den nya arbetsplatsen så betalas lönen ut den 27e varje månad och jag börjar den 14e får jag lön för resterande månad eller kommer den halva månaden att hamna den 27e februari och min riktiga fulla lön den 27 mars?

Mycket tacksam för svar då planering för kommande räkningar i annat fall måste lösas med lånade pengar.

Fråga på lönekontoret på ditt nya jobb. Det är inte säkert att nån på garaget jobbar där du jobbar.

/Benny

Men det kan vara någon som är lite mer insatt i alla fall än mig eller vad tror du?

Det blir bara gissningar säkert. Fråga på dit jobb så får du säkert det bästa svaret.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang