Söker hjälp för storlek på fälg samt däck!

addepinar
23 februari 2019 · 7 Inlägg

Hej!

Är verkligen riktigt ny på detta forum och känner att FB inte riktigt är vägen för mig då jag inte får så relevanta svar till mina frågor, så vi prövar här och hoppas det går bättre.

Snart är det dags för sommarfälgar till bilen och skulle väl säga att jag är på rookienivå fortfarande inom detta område då jag endast gjort 1 fälg/däck köp tidigare som inte tillhört "Original stuk".

Till min nya 5 serie jag inhandlat och ska köra sänkfjädrar på ska jag då ha fälgar + däck. Tanken är att antingen köra 9" fram 10" bak eller 10" fram 11" bak.

Min fråga är då kort och gott, vad ska jag köra för et isåfall på detta och vilka däck passar bäst? Vill ha lite stretch men inget överdrivet, lägger till lite bilder som visar vad jag är ute efter.

EX1

EX2

EX3

Må bäst!
/ Adde

Senast redigerat av addepinar (23 februari 2019)

always plug.
instagram.com/_adilpinar
instagram.com/offfwhite.jpg
it_mutt Avstängd
23 februari 2019 · 10 388 Inlägg

Finns en kanontråd för denna typ av frågor (som jag inte orkar leta upp via mobilen åt dig). I stil med "Samlingstråd för frågor om bultcirkel, offset, bredd, "passar dessa fälgar/däck min bil" " eller liknande. Större chans att du får svar via den tråden

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
addepinar
23 februari 2019 · 7 Inlägg

it_mutt skrev:
Finns en kanontråd för denna typ av frågor (som jag inte orkar leta upp via mobilen åt dig). I stil med "Samlingstråd för frågor om bultcirkel, offset, bredd, "passar dessa fälgar/däck min bil" " eller liknande. Större chans att du får svar via den tråden

Schysst! Ska söka. Tack!

always plug.
instagram.com/_adilpinar
instagram.com/offfwhite.jpg
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang