Du ska helt klart kunna ta matning från ett backljus,ev via ett relä.
Ja självklart men från backljuset så funkar det bara när tändningen är på , slår jag på motorn försvinner wi-fi-uppkopplingen . Hur ska jag sätta relät ? Sorry för kanske dumma frågor men är trött , haft en låg dag så hoppar i bingen nu o får extremerna lite imorgon. . Kan tilläggas att det va en billig grej från Jula för ca 300 spänn så kanske ska satsa på något dyrbarare och bättre ?
86. på relät till backljuskabeln på bilen.85. jordar du på en ren yta. 30. ska ha 12 volt när motorn går. 87. drar du till din backkamera. Säkringen sätter du på kabeln som går till 30 på relät.
86. på relät till backljuskabeln på bilen.85. jordar du på en ren yta. 30. ska ha 12 volt när motorn går. 87. drar du till din backkamera. Säkringen sätter du på kabeln som går till 30 på relät.
Okey , tack men heter det relät nåt speciellt eller säger jag bara att jag ska ha ett relä till backkamera ? Kan inte sånt här riktigt som du märker hehe
Nu fatta jag , ett relä till extra ljus Men blir det att jag behöver ha en knapp då eller ?