Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Man kör 50/50 med två uppsättningar av fälg. Sommar och vinter..Många kör med Kanon fina sommar fälgar..men varför inte ha kanon fina vinter fälgar med. Då man nästan kör lika mycket med dom som sommar fälgarna..Bara en liten notis..hehe,., men kanon fina fälgar
Tycker dom skulle lackas vita Jäkligt porrigt med snygga fälgar året runt hur som helst!
Jag funderade på att lacka dem svarta efter vintern här nu, har upptäckt att det är sjukt svårt att rengöra dem, och smutsen syns ju inte lika mkt på svarta fälgar
Men det kommer andra roligare 18" eller 19" till våren! Det kommer att bli något spektakulärt kan jag lova En Evo som kommer att bli "one of a kind"
Och de gamla fälgarna...? *tror de passar på min Probe*
Proben behöver fälgar och däck till våren, la dubbisar på fälgarna som satt på, och har TRE original 15" med helt nya däck ligger, den fjärde är totalskrotad efter en rejäl smäll (köpte en extra Probe krockad för att det är bra att ha lite delar...)
Men jag kan tänka mig *ironiskt - vill GÄRNA ha* att ha lite större och snyggare fälgar än original om jag hittar rätt och till rätt pris...
// Ellen
Glömde - vinterfälgarna är mycket snygga och trevliga!