hm.. låt se.
1. Träffade Thomas Brolin när jag var typ 10år och var tvungen att ta hans autograf inne i någon affär trots att han var upptagen i telefon. trots att jag själv hade blivit skitförbannad om en liten snorunge kom fram och avbröt mig i telefon så var han faktiskt riktigt schysst

2. Träffat och spelat fotboll med han som har världsrekordet i antal kickningar med fotboll osv..
3. Träffat Martin Stenmarck och La Gaylia frasier flertalet gånger..
4. Snackat skit med Robert Wells+fått autograf.
5. Fick för mig att göra en wheelie på en street-cykel i nedförsbacke i ca 35km/h slutade med ett antal blå märken och skrap sår osv.
6. Satt ute på gården och käka päron när det var slut vände jag mig om och gick och tog då i och kasta det så hårt jag kunde bakåt, sen hör jag grannen skrika då hade jag träffat honom i huvet, åh jävlar vad man sprang då haha

7. Fäst bogserlinan i en bil och gasat på så bilen följt med bort från en parkeringsplats. (P.ga att ägaren hotat mig med dvs saker utan anledning).
8. Klättrat upp i en stor gran som stod mitt i centrum redigt berusad och moonat för snuten som stod nedanför och beordrade mig att komma ner omedelbart.
9. Pissat i farten från en bil när en cabb körde bakom haha

10. När jag var liten gick jag mycket i sömnen så en gång gick jag runt i hela huset sen ner på undervåningen tog bort säkerhets reglaget och låste upp dörren gick ut på trädgården satte mig vid soptunnan, sen när morsan leta efter mig tog jag en sväng runt i kvarteret

11. Ramlat ner från en våninssäng i en HUSVAGN utan att vakna.
12. Jag och en polare tältade kl var väl sådär 3 på natten och jag sov som en stock då han frågar "Markus, är du vaken" och får till svar "pffft" alltså en rejäl jävla brak skit hahaha

Något man skrattar åt än idag:)
Tilläggas kan att en polare ringde till mats sundin bara för att kolla läget.. 10min senare ringde snuten upp honom och bad honom förklara sig osv. Samt att jag själv ringde till Nich lachey i USA har en polare som bor där osv så han fixa numret och fråga vad det var för fel i huvet på den jäveln och hotade han med dvs tillhygg om han inte sluta vara en sån fikus, inte smart inte, vart anmäld för trakesserier och dom spåra ju såklart numret hehe..tur att man inte var allt för gammal så man bara fick sig en varning osv