5777
Sök

kryddstark mat eller inte??

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
22 januari 2007
Trådstartare
hej, undrar hur många som gillar kryddstark mat?? (vet inte varför jag kom å tänka på detta)

jag älskar kryddstark mat, ibland när man äter å dom andra man äter med klagar på att de bränns i munnen så tycker jag att de är precis lagomt osv tongue

så vad tycker ni??

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
22 januari 2007
Lagom är bäst.

Mitt lagom brukar vara ungefär där flickvännen håller på att dö tongue

Har inget emot vitlök heller, men det ska inte vara så det tar över hela smaken smile
Senast redigerat av John87 (22 januari 2007)

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

498 Inlägg
22 januari 2007
Absolut ingen stark mat för min del... och verkligen ingen vitlök!!

Administratör
11 968 Inlägg
22 januari 2007
Stark mat är helt OK. Mycket vitlök är underbart... och då menar jag mycket wink

Vitlök på min familjs vis innebär: runt 10 krossade vitlöksklyftor, en skvätt vatten och salt. Rör om, och sen ta det rätt på kött eller kyckling... det är så starkt att det svider, men ändå kan man inte sluta äta.

Bör ätas på fredag om man jobbar måndag, eftersom man luktar ganska rejält efteråt ;D

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
22 januari 2007
Klart de ska vara kryddstarkt! big_smile Vitlök är ganska gott, men godast måste ju vara vitlöksbröd...Mums

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

1 567 Inlägg
22 januari 2007
Kryddstarkt ska det vara Mycket pirri pirri skall det va

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

2 594 Inlägg
22 januari 2007
ahh goot me stark mat är ensam i min umskaps krets som gillar riktig stark mat lite sund dock

Smålänning
7 887 Inlägg
22 januari 2007
Jag älskar stark mat. Gärna med lagom med vitlök i. När man börjar svettas av köttfärssås så börjar det bli lagom tongue

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

911 Inlägg
22 januari 2007
ingen stark mat för min del , jag tycker det förstör smaken när man käkar !

pic up the phone, wazzzaaa

FreddeK
22 januari 2007
usch och fy om det är för starkt! lite lagom är nog min melodi!

Sleeper
3 084 Inlägg
22 januari 2007
låter som vissa här tycker om att äta wasabi som det är smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Fisketokig
2 997 Inlägg
23 januari 2007
Vitlök går det inte få för mycket av.

Inne på chrizz's linje där med 10 vitlöksklyftor till köttfärssås eller grytor mm.

Starkt till taco är ok.

men inte gärna jalapeno eller pepperoni till kabab/pizza. Då vill man gärna ha smak av maten.

Just kryddning som hjälper till och framhäver matens smak är ok men starka saker som tar över riktiga maten är jag inte mycket för.

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

2 665 Inlägg
25 januari 2007
Det ska inte vara för starkt, lite smak ja men eldar det i munnen är det för starkt. Jag är svensk skyller jag på då.

Golf R https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=328740
Kärlek växer inte på träd, den byggs i Tyskland!

Sök