hej jag har ett projekt i skolan och jag skriver om styling och så. och har inriktat mig mer på Mr Fun och hans byggen. och jag ska ha en intervju så jag tänkte ni kunde hjälpa mig jag vill veta vad NI tycker om honom och hans byggen. bra eller dåligt? ALLT men svara helst innan måndagen..
Vad kan man säga om hans byggen? Fantasifulla i all ära! Han har energin för att slutföra det han vill. Mycket bra! Verkar vara en trevlig kille. Bara älskar 350z han gjorde!
Han dillade ju om. "Vinner jag detta året med köper jag en TVR Tuscan" Ful som fan är den bilen så det ska bli spännande och se hur han ska försköna den
Den killen har inga som helst bergränsningar inom bilbygge, vill han göra nåt så gör han det helt enkelt. Inga brister i fantasin och inga brister på kunskaper har han heller. Han är ju garanterat en av Sveriges bästa på att plasta. Han bygger ju sin bil som han vill ha den och huvudsaken är att han är nöjd, han bygger inte bilen för oss utan för sig själv. Han är helt enkelt en grym kille som gör det han vill och sätter sina egna begränsningar. MVH Fredrik Gustavsson.
han har ju ganska roliga lösningar på saker och ting men ja tycker bilarna varit fula och alldeles för överdrivna. okej att ha en fin bil men man ska iallfall kunna köra den till olika plattser, inte köra den på ett släp.
han har ju ganska roliga lösningar på saker och ting men ja tycker bilarna varit fula och alldeles för överdrivna. okej att ha en fin bil men man ska iallfall kunna köra den till olika plattser, inte köra den på ett släp.
Han har ju kört sina bilar till dom flesta utställningarna.
jasså. de har ja aldrig sett så ja kan inte säga nånting men ja antog att han gjorde som alla andra att han körde dom på släp när dom ser ut som dom gör för att inte få nå skader på dom...
jasså. de har ja aldrig sett så ja kan inte säga nånting men ja antog att han gjorde som alla andra att han körde dom på släp när dom ser ut som dom gör för att inte få nå skader på dom...
Nej då han kör dom faktiskt. Har för mig att han råka sabba frontspoilern en vecka innan nån utställning så han fick ett helvete att fixa den : )
Mr. Fun e ju blad dom allra bästa bilbyggarna. Det e ju bara att titta på 3 Peoples Choice på Elmia, säger väl allt. Men när man uppnått han nivå är det ju inte så svårt att ta ut svängarna om man har god fantasi. Helspons gör det ju lätt att ha råd... det e väl det som sätter begränsningar för oss "amatörer".
Jag tycker bara det e att lyfta på hatten för David. Han har gjort bland dom bästa byggena i sverige. Synd bara på 350n när han kraschade den i frankrike. Hoppas han fått ihop den och kommer med något nytt till elmia.
tror jag läste om han i bilsport....han sa att han alltid kör sina bilar och har byggt allt själv på dem....i den senaste bilen 350z så gjorde han även stolarna själv! det är beundransvärt! Visst att det kan tänkas vara överdrivet i mångas ögon men är det show så är det!
inte för jag känner honnom men ja tycker han är en bra kille, alla får tycka vad dom vill men försök själv på med samma bygge på samma tid det är fan inte lätt så det är inte så konstigt om han lämmnar bort något enklare arbete....
Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...