Behöver ba en nypa salt hjälp.

HampusOlander
24 mars 2021 · 3 Inlägg

Tja mina fantastiska bil intresserade vänner! Behöver hjälp men en radio fråga, jag har en 850 som jag vill byta radio på. Något tips på radio samt hur jag ska montera den? För ifall jag tar en t.ex Biltema radio så bli de ett stort utrymme där ner. Vad ska man sätta där? Ha en bra dag!

uhlin
24 mars 2021 · 2 834 Inlägg

Finns/fanns prylfack att sätta där om man byter stereo till vanlig enkeldin stereo. Vet dock inte om det finns såna idag då 850 börjar bli till åren.

Vad har du tänkt för stereo? Bluetooth, USB, CD? Andra högtalare?

HampusOlander
24 mars 2021 · 3 Inlägg

Tänkte mig an USB,AUX, samt ska koppla baslåda med slutsteg till radion, men behöver bara långnivå uttag

torsen
24 mars 2021 · 7 238 Inlägg

Öhh! 850 - FIAT, Abarth, Austin Seven eller Morris MiniMinor? Försökte vara rolig! Nu för tiden är det väl en Volvomodell för de flesta. Bara vi bilnördar som minns vad 850 stod för.

HampusOlander
26 mars 2021 · 3 Inlägg

Nu kommer jag få hat men de var till som party bil, de är varför den är extremt sunkig. Men den har fina träpaneler som jag ska ta ut o sätt i några sunkiga. Men tror du att jag kan ta bort radion och sätta ett prylfack och radion på de?

Brådhis * Voff voff *
26 mars 2021 · 10 280 Inlägg

HampusOlander skrev:
Nu kommer jag få hat men de var till som party bil, de är varför den är extremt sunkig. Men den har fina träpaneler som jag ska ta ut o sätt i några sunkiga. Men tror du att jag kan ta bort radion och sätta ett prylfack och radion på de?

Hat? Varför? Det är din bil... Tillhör du dom som tycker att en bra helg innehåller att man hoppar in tak och super bort dom få hjärnceller som inte alla Poppys i rutan redan tagit kål på så tycker jag mest synd om dig... smile

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang