va kör du mä för turbo?
haweri skrev:va kör du mä för turbo?
Har dålig koll på fabrikat på turbon men är original turbo samt grenrör, kan kolla upp det om du är intresserad
Använda mig utav original växellådsbalk som var till pg lådan, kapade lite i den för det skulle passa men svetsade nya förstärkningar till den
ludvig_danielsson00 skrev:haweri skrev:va kör du mä för turbo?Har dålig koll på fabrikat på turbon men är original turbo samt grenrör, kan kolla upp det om du är intresserad
ludvig_danielsson00 skrev:
okej, nej de va inte noga.
Har letat länge efter ett original turbo Insug och har till slut hittat ett på Ebay som är beställt ifrån Lettland
Har svetsat om motorfästet på förarsidan och gjort det sista tryckröret. Lite små saker kvar innan registrerings besiktningen
Börjar närma sig regg bess
hur gör du med hastighetsmätaren? provkört än?
haweri skrev:hur gör du med hastighetsmätaren? provkört än?
Jag kommer köra med en digital Hastighetsmätare som tar signal från gps, kan ta bild vid tillfälle. ja jag har provkört och det fungerar felfritt
Blir väl nedslag då GPS försvinner vid tunnel ex.v.
oreggad_240 skrev:Blir väl nedslag då GPS försvinner vid tunnel ex.v.
Har också hört att det inte ska gå men jag har bessat bilar med det
Bilen är nu reggad
Härligt
Kanon! Behövde du intyg på bälgarna eller räckte det att visa upp bilen? 🙂
coolt!
de gick bra mä gps hastighetsmätaren?
vEight skrev:Kanon! Behövde du intyg på bälgarna eller räckte det att visa upp bilen? 🙂
Jag hade med ett intyg på bälgarna med max belastning osv, hade även monterat genomslag gummi och det var inga problem
haweri skrev:de gick bra mä gps hastighetsmätaren?
Bess gubben tyckte att de tog för lång tid att gpsen att starta så jag fick montera en cykel dator
Inväntar en diesel pump med 7.5mm element från dieselmeken Leverans tid på 3-4 veckor
Pumpen har kommit hem