7773
Sök

epa/a-traktor, här:S varför:S

.......
2 655 Inlägg
3 februari 2007
Trådstartare
detta är väl sida för bilar? och många säger att åldersgränsen är 18, är så less på att se alla dessa jä**a traktor byggen som alla 16/17 års knattar lägger ut här. vet att ja inte e den ända som stör sej på de. vet ganska många.

bli medlemhär iställe ffs http://www.epatraktor.se

Administratör
11 968 Inlägg
3 februari 2007
Så vitt jag vet finns inte en enda epa ute bland bilarna, och har du hittat någon så tycker jag du ska rapportera den så tar vi den offline direkt. Du rapporterar en bil via den lilla röda ikonen långt ned till höger på sidan.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

.......
2 655 Inlägg
3 februari 2007
Trådstartare
okej. jo ja har sett en bland bilarna förut men kommer inte ihåg namn eller så.

FreddeK
3 februari 2007
Jag har inte sett en enda epa...har bara sett en dammsugare köra på mantorp(strippen).gör som crhizz säger och rapportera dem så plockar han säkert bort dem! fast han gillar nog epor lite..ser så ut på han=)

845 Inlägg
3 februari 2007
inte sett en epa än så länge..

2 953 Inlägg
3 februari 2007
har sett nån epa nån gång som dom tagit bort lgf:en på

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

.......
2 655 Inlägg
3 februari 2007
Trådstartare
men är de tilllåtet att va 16-17 och lägga ut epan/moppen på galleri & projekt då?
Senast redigerat av beemern (3 februari 2007)

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
3 februari 2007
Ja det måste det väl ändå vara? Det är ju bara bland "bilar" som det måste vara fina bilar...? smile

Ser ju hellre på en välbyggd epa i galleriet än en häckig och tråkig vinterbil.
Och är man yngre men med intresset får man väl hänga här i väntan på sin riktiga bil...

// Ellen
Senast redigerat av vulture (3 februari 2007)

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

draminbil.nu
1 382 Inlägg
3 februari 2007
beemern skrev:
men är de tilllåtet att va 16-17 och lägga ut epan/moppen på galleri & projekt då?

Ser man till reglerna så måste man ju vara 18 för att regga sig på sidan..
Men den regeln brukar det ju inte hållas benhårt på så länge den yngre uppför sig som folk..

7 120 Inlägg
3 februari 2007
vulture skrev:
Ja det måste det väl ändå vara? Det är ju bara bland "bilar" som det måste vara fina bilar...? smile

Och är man yngre men med intresset får man väl hänga här i väntan på sin riktiga bil...

// Ellen

Håller med, gränsen borde nog vara runt 16år. För de som är intresserade kanske kan ställa frågor och lära sig saker m.m.
Bara de inte lägger ut bilder på epor och moppar (har faktiskt sett en moppe här på garaget.)

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
3 februari 2007
Tänk aven på att många blivande bilbyggare börjar kariären med just epa/ A-traktor!! Finns gott om fina exempel med mycket fint hantverk bakom! Inte bara att beställa ett plastkitt och smälla dit som dom flesta som hänger här har gjort! Lite custombyggt är alltid välkommet sen om det är epa eller bil kvittar mig i alla fall....

Mvh Henrik

Smålänning
7 887 Inlägg
3 februari 2007
Aerodynamik skrev:
vulture skrev:

// Ellen

Håller med, gränsen borde nog vara runt 16år. För de som är intresserade kanske kan ställa frågor och lära sig saker m.m.
Bara de inte lägger ut bilder på epor och moppar (har faktiskt sett en moppe här på garaget.)

Kan det månne vara min gamla pärla du sett?? tongue

Den ligger i galleri och projekt/gamla fordon. Står ju faktiskt att allt i fordonsväg är tillåtet i galleriet. wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

562 Inlägg
3 februari 2007
Har inte sett en ändå epa lr moppe :S dock så har jag sett massa 17 åringar å sånt

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

Leg. Spådam
816 Inlägg
3 februari 2007
Jag förstår inte riktigt varför epor är portade härifrån, hur många av oss började inte våra karriärer med just en sådan? Och vad gäller åldersgränsen så tycker jag att en 16-åring med traktorkort och epa har mer här att göra än en 18-åring utan styrlapp och bil. Det är ju garaget, och där brukar jag i alla fall bevara SAMTLIGA fordon, inklusive cyklar.

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

7 120 Inlägg
3 februari 2007
njaee, cyklar och skabbiga mopeder och vissa epor klarar vi oss utan ^^
och "twin_cam" , nej tongue Det var en stolle som lagt ut den som bil.. big_smile

Gödseldräng
4 529 Inlägg
3 februari 2007
chrizz skrev:
Så vitt jag vet finns inte en enda epa ute bland bilarna, och har du hittat någon så tycker jag du ska rapportera den så tar vi den offline direkt. Du rapporterar en bil via den lilla röda ikonen långt ned till höger på sidan.

undrar vf man inte får ha en epa här på garaget.org tycker det är dåligt
eftersom en epa är ju bara en ombygd bil :S
och har lika mycket med garaget att göra som en bil har
och som dom flesta säger så har nog dom flesta här haft en epa ellr a-traktor
har fortfarande kvar min gammla epa som är till salu så jag får inte lägga ut den här på garaget då ???

Administratör
11 968 Inlägg
3 februari 2007
bonnen skrev:
chrizz skrev:

undrar vf man inte får ha en epa här på garaget.org tycker det är dåligt
eftersom en epa är ju bara en ombygd bil :S
och har lika mycket med garaget att göra som en bil har
och som dom flesta säger så har nog dom flesta här haft en epa ellr a-traktor
har fortfarande kvar min gammla epa som är till salu så jag får inte lägga ut den här på garaget då ???

Garaget är till för vuxna, och mopeder och epor framförs normalt av personer under 18 år. Av samma anledning är diskussioner om epor och mopeder normalt inte tillåtna i forumet. Det finns andra communities för de som är intresserade av mopeder och epa-traktorer.

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
3 februari 2007
jag vet om minst 1 epa/A-traktor online just nu...

Administratör
11 968 Inlägg
3 februari 2007
turbotompa skrev:
jag vet om minst 1 epa/A-traktor online just nu...

Rapportera den då så ryker den smile

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
3 februari 2007
va?  nä nä, tror du jag ska göra ditt jobb.. tjallar gör ja inte heller på en traktor som e finare än många av bilarna här på gorg..  tjallare ska man dessutom strypa långsamt med taggtråd..

Sök