o va fan ska man ha sånt skit till ???????????????????????????????????????
De är coolt
nää bara om du har mkt att åka med så du behöver als, lounchcontrol, mina bilar kvastar men pga av mkt soppa in i turbon,, det är fränt, men en fjollbil som ska puttra å smälla till ingen nytta är RICER,, inte racer
Hehe. Har kört en del med i30NP. I läge "Race" så kvastar den friskt trots revmatching och modern bil. Givetvis är ECU inställd så. Men den går ju som ett svin så....
Hehe. Har kört en del med i30NP. I läge "Race" så kvastar den friskt trots revmatching och modern bil. Givetvis är ECU inställd så. Men den går ju som ett svin så....
dom låter rätt gött orginal. kan säga att dom låter ännu bättre när man inte bryr sig om ljudnivåer
har dem alltså fullflödesdämpare på en std bil ?? iom den kvastar tänkte jag
har dem alltså fullflödesdämpare på en std bil ?? iom den kvastar tänkte jag
Bypass finns. Osäker i övrigt. Den låter som en mätt kattunge i normalläge. Sen om man trycker på lite knappar så...