Köpråd-akut

HannesJ
15 januari 2023 · 50 Inlägg

Syrran köpte en Honda Jazz för 1.5 år sedan, hon betalade runt 15000kr. Inga problem att köra den på under 0.6L/mil blandad körning, extremt praktisk för att vara en ganska lite bil, inga problem att nämna medan hon ägt den. Väldigt tråkig bil att köra, men om man kan leva med det så verkar det vara en väldigt bra bil.

granadadr
15 januari 2023 · 7 287 Inlägg

Lotta_Collin skrev:
Ja, vad kan det vara som jag är ute efter 🤔 som jag skrev, det är akut, så jag har inte tid att sitta och bläddra på Blocket.
Tänkte att det här kanske var en bra sida att få snabba tips, men jag kanske hade fel 🙄

går nog fortare att bläddra på blocket än att sortera ut olika svar härifrån wink

Ford Mondeo 2,2 Sport edition "Semesterbilen" (2010)
Ford Mondeo 2,2 "Brandbilen" (2010)
Ford Granada 2,8i "Turbo edition" (1985)
zzr94092
15 januari 2023 · 4 385 Inlägg

Gör det och återkom om vad du köpte!

torsen
16 januari 2023 · 7 234 Inlägg

HannesJ skrev:
Syrran köpte en Honda Jazz för 1.5 år sedan, hon betalade runt 15000kr. Inga problem att köra den på under 0.6L/mil blandad körning, extremt praktisk för att vara en ganska lite bil, inga problem att nämna medan hon ägt den. Väldigt tråkig bil att köra, men om man kan leva med det så verkar det vara en väldigt bra bil.

Har ibland sällskap på hundpromenaderna med en man.
Han köpte en Honda Jazz ny när den kom till Sverige = allra första modellen.
Den påstår han har rullat utan minsta driftstörning sedan han köpte den.

Lotta_Collin
29 april 2023 · 6 Inlägg

zzr94092 skrev:
Gör det och återkom om vad du köpte!

Det blev en Toyota Yaris, har haft den någon månad nu, och är hur nöjd som helst 👌 Fick dock lägga på några kronor 😊

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang