Sandman skrev:Jo.Fast det står ju under uppladdning av avatar att animerade .gif bilder inte är tillåtna.Eller stämmer det inte?
chrizz skrev:Sandman skrev:Jo.Fast det står ju under uppladdning av avatar att animerade .gif bilder inte är tillåtna.Eller stämmer det inte?hehe, varför skulle det inte stämma om det nu står så?
Sandman skrev:chrizz skrev:Sandman skrev:Jo.Fast det står ju under uppladdning av avatar att animerade .gif bilder inte är tillåtna.Eller stämmer det inte?hehe, varför skulle det inte stämma om det nu står så? =)För att en del har det ändå? ;)
chrizz skrev:Sandman skrev:Jo.Fast det står ju under uppladdning av avatar att animerade .gif bilder inte är tillåtna.Eller stämmer det inte?hehe, varför skulle det inte stämma om det nu står så? =)
chrizz skrev:Sandman skrev:chrizz skrev:hehe, varför skulle det inte stämma om det nu står så? För att en del har det ändå? Och jag raderar dem så fort jag ser dem....ändå gör jag ingenting mer konkret åt det... (som att kontrollera om gif-bilden är animerad eller inte vid uppladdning ... ibland är man lat
Sandman skrev:chrizz skrev:hehe, varför skulle det inte stämma om det nu står så? För att en del har det ändå?
chrizz skrev:hehe, varför skulle det inte stämma om det nu står så?