3553
Sök

Ang: sommaren 2007 med RushRacing.

686 Inlägg
11 februari 2007
Trådstartare
Tjena!!!
Som vissa vet så är det vi från RushRacing som har hållt i gvd meet 1 & gvd meet 2 och micro street meet så jag tänkte jag ska skriva lite om vad som händer i sommar.

I sommar kommer vi inrikta oss på att fixa våra träffar så bra som möjligt och vi ska försöka arrangera dom bättre än vad dom vart tidigare.
I år kommer vi ha Träff & Utställning igen fast inte säkert än vad det blir för träff och vart.
utställningen vi kommer ha kommer vara Micro Street Meet igen fast mycket bättre än förra året.
Nytt för i år kommer vara att Utställnings Datumet kommer inte vara för sent på året som det vart tidigare ,vi hade tänkt oss ha Micro Street Meet i Juni eller Juli månad, det kommer finnas mer priser att hämta hem för er utställare, och vi kommer ev ha tillgång till el, vi kommer även försöka fixa så att det finns mat&dricka på plats.
Förra året hade vi endast peoples choice, i år kommer vi ha 5 olika tävlingsklasser och dom är...

Klasser
CLEAN,EXTREME,RACE,ELITE & PEOPLES CHOICE

Clean innebär:
Borttagna lister, utbytt inredning [tex original -> skinn eller omklätt] borttagna handtag, mm.
Extreme innebär:
Extrema vingar, grymma kjolpaket, sportstolar, större bearbetningar av kaross, osv.
Race innebär:
Motor, bur, rensad inredning, lättad huv/baklucka/dörrar, osv.
Elite innebär:
företagssponsrade bilar till stor del / bilar som ägs av företag.
Peoples Choice innebär:
Folket röstar fram en bil som vinner det priset.

Vi kommer lägga lite mer tid på våran klubb nu fast bara för det kommer vi inte sluta ha våra årliga utställningar och träffar.

Så om det finns folk som är sugna på att komma hit i sommar eller om ni vill veta när datumen för våra evenemang är så kan ni gärna regga er på våran sida www.rushracing.se för där kommer all info om våra träffar stå.

För er som även vill så kan man även bli medlem i våran klubb.
Mer info står på sidan.

Mvh Akki

RushRacing

AT Däck
501 Inlägg
11 februari 2007
Jag o mina kompisar har redan planerat o komma på alla era träffar inte så många träffar som ägs av bosniskar så anderstorp gislavad är ett måste i sommar o jag rekomenderar alla adra här inne o åka dit det är absulut värt det smile

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se

686 Inlägg
11 februari 2007
Trådstartare
Aldin skrev:
Jag o mina kompisar har redan planerat o komma på alla era träffar inte så många träffar som ägs av bosniskar så anderstorp gislavad är ett måste i sommar o jag rekomenderar alla adra här inne o åka dit det är absulut värt det smile

hehe okej....kul att ni planerat in att komma..verkar bli mycket folk i sommar faktiskt.
får väl ta och hoppas på ett bra väder med.
jo visst e det värt att komma hit och det kommer vara mer värt nu i sommar än förra.

Mvh Akki

RushRacing

AT Däck
501 Inlägg
11 februari 2007
om man vill ställa ut o sånt ska man skriva det till er på rushracing ?

R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck
www.atdack.se

686 Inlägg
11 februari 2007
Trådstartare
Aldin skrev:
om man vill ställa ut o sånt ska man skriva det till er på rushracing ?

nej det ska man inte.. vi har ingen föranmällning till dem som ska ställa ut.
Dom som ska ställa ut kommer komma en timma tidigare.

RushRacing

686 Inlägg
12 februari 2007
Trådstartare
Fast Allt är inte helt bestämt än..jag och min brorsa ska på möte med micro butikschefen i Anderstorp så ska vi snacka lite och bestämma hur vi ska göra i sommar och när vi ska ha det.
Har även fått erbjudande att hålla i en utställning på motorbanan under en helg när det är tävling där..
kanske kommer få köra på banan med.
fast mer info kommer så fort jag vete allt.

Mvh Akki

RushRacing

Sök