Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
tackar, kul att det finns dem som tycker det blir snyggt, finns ju vissa som bara gnäller och säkert är avundsjuka och säger att det är ful. men det får man ta med en nypa salt. huvudsaken är ju att man själv är nöjd vilket jag är
Senast redigerat av Lictor_200SX (11 februari 2007)
tackar, kul att det finns dem som tycker det blir snyggt, finns ju vissa som bara gnäller och säkert är avundsjuka och säger att det är ful. men det får man ta med en nypa salt. huvudsaken är ju att man själv är nöjd vilket jag är
Precis! Döljer du lite sladdar och gör det snyggt så tror jag det blir helballt! Vad köpte du blixtljuset?
Faan vad fult, speciellt med dom där mds:en och fult ljus. hahaha
tur att de inte e du som ska ha det så utan jag och jag gillar det. du är säkert bara avundsjuk.
tåler du inte kritik eller ? du sa ju att man skulle säga vad man tyckte om de, o de gjorde dom ?
iaf, jag tycker inte om de till ljud,,,skulle satt dom i framlyktorna eller någe ist, men nu vill ju du ha dom där så då får dom la va det
Såja, en som vet vad han snackar om, men om du nu så tycker om det, ha det, men stör inte oss andra som inte tycker det är värst snyggt, bara för att du gör det.