3511
Sök

Tv-programmet Motorjournalen återuppstår!

Majestas
1 319 Inlägg
Large Cap
1 816 Inlägg
16 februari 2007
Yes! smile Bästa motormagasinet sedan Trafikmagasinet. Tycker också att det är toppen att det kommer tillbaka i rutan. Men Kanal 9 visste jag inte äns om att den fanns. tongue

DRIVER @ HWR.se
621 Inlägg
16 februari 2007
_MaCCe_ skrev:
http://www.dagensmedia.se/mallar/dagensmedia_mall.asp?version=98690&anchorname=anchorcomments#anchorcomments

Vad tycker ni om det??

Själv tycker jag att det var grymt bra!

mmm de e ju kul, men grattis kanal 9
ni hör ju själva smile vilken status för programmet hehehe

- V8 - 4 ever . . .

Kettunen
16 februari 2007
Sen finns det ju massa liknande program på Discovery channel. Te.x Bensin i blodet, Americans hotrod. Wheeler dealers. mm

Majestas
1 319 Inlägg
16 februari 2007
Trådstartare
Jo, men endå Motorjournalen är det som ligger närmast hjärtat. Kanal 9 är en ny kanal.

Team VeboTrim

Large Cap
1 816 Inlägg
16 februari 2007
Mm, fast Wheeler dealers inriktar sig på att köpa en begagnad bil som dom fixar upp och säljer. Inte riktigt ett program som testar nya bilar och sånna saker. Men det duger att se på. smile

Majestas
1 319 Inlägg
16 februari 2007
Trådstartare
-Jo0han- skrev:
Mm, fast Wheeler dealers inriktar sig på att köpa en begagnad bil som dom fixar upp och säljer. Inte riktigt ett program som testar nya bilar och sånna saker. Men det duger att se på. smile

Det har jag aldrig sett tror jag, men det låter ju bra, vad kan det vara för slags bilar?

Top gear är bra oxå.

Team VeboTrim

Large Cap
1 816 Inlägg
16 februari 2007
_MaCCe_ skrev:
-Jo0han- skrev:

Det har jag aldrig sett tror jag, men det låter ju bra, vad kan det vara för slags bilar?

Top gear är bra oxå.

Wheeler dealers köper oftast in 80-90-tals bilar. (på dom avsnitt jag har sätt) för en billig peng, sen köper dom in delar till den bilen och rustar upp den. Sen säljer dom den och försöker få tillbaka alla pengar dom har lagt ner på att rusta upp den + lite mer om det går så dom går i vinst. Ett bra program. Lär sig mycket om just den bilmodell dom jobbar med. smile

Majestas
1 319 Inlägg
16 februari 2007
Trådstartare
-Jo0han- skrev:
_MaCCe_ skrev:
-Jo0han- skrev:

Top gear är bra oxå.

Wheeler dealers köper oftast in 80-90-tals bilar. (på dom avsnitt jag har sätt) för en billig peng, sen köper dom in delar till den bilen och rustar upp den. Sen säljer dom den och försöker få tillbaka alla pengar dom har lagt ner på att rusta upp den + lite mer om det går så dom går i vinst. Ett bra program. Lär sig mycket om just den bilmodell dom jobbar med. smile

Ok, Trimmar dom bilarna? Är det några japanska bilmodeller med?

Team VeboTrim

Large Cap
1 816 Inlägg
16 februari 2007
Nja, trimmar kan man inte säga att dom gör. Wheeler dealers gör bilarna så orginal och fräscha som möjligt, sen sälja. Jadå, japanska märken finns med.

Large Cap
1 816 Inlägg
16 februari 2007
Här kan man läsa lite om Wheeler Dealers. (engelska)
Wheeler Dealers smile

620 Inlägg
17 februari 2007
Vet ngn om Top Gear kommer och när??

Majestas
1 319 Inlägg
17 februari 2007
Trådstartare
ReApEr__88 skrev:

Top gear sänder just nu sin 9:e säsong. När den kommer till svenska kanaler vet jag ej, det stod att kanal 9 kanske kommer sända just Top gear.

Team VeboTrim

Large Cap
1 816 Inlägg
17 februari 2007
_MaCCe_ skrev:
ReApEr__88 skrev:

Top gear sänder just nu sin 9:e säsong. När den kommer till svenska kanaler vet jag ej, det stod att kanal 9 kanske kommer sända just Top gear.

Nice. smile

terazzi
17 februari 2007
fan vad najs big_smile

Majestas
1 319 Inlägg
17 februari 2007
Trådstartare
Aa, riktigt nice, Kanon program, bra tester, roliga inslag. Som det där när han provkörde Puchen tongue hahah.

Team VeboTrim

7 120 Inlägg
17 februari 2007
Motorjournalen och Top Gear, i svensk TV igen? Wiiiieeeee big_smile

Men vänta, vad behöver man för att se kanal 9?
Har boxer, kan man titta på det då?

Majestas
1 319 Inlägg
17 februari 2007
Trådstartare
Jag vet faktiskt inte sad jag har letat runt efter svar på detta men utan resultat sad Men det visar sig tongue

Team VeboTrim

7 120 Inlägg
17 februari 2007
_MaCCe_ skrev:
Jag vet faktiskt inte sad jag har letat runt efter svar på detta men utan resultat sad Men det visar sig tongue

Det stod ju 25 februari. Så man får väl kika då tongue

Sök