7351
Sök

inkorgen full,fattar inte. Tömmer inte folk inkorgen.????

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
17 februari 2007
Trådstartare
Det har varit folk som har sökt vissa delar eller velat ha specefika tips om ngt, Och eftersom jag inte vill förstöra tråden med ovidkommande dravel Som inte passar in i tråden. eller med tips på personer som kan det som dom efterfrågar om (vill inte lägga ut namnen på han,eftersom dom inte är här själva)

Ta ngr exempel:
Det var ju 2 st som skulle bygga en gocart med hydralisk framdrivning, Skulle pm'a dom en kompis namn och telefonnummer. Eftersom att han håller på med hydraulik och har redan tagit fram ett sånt koncept.
-Tror ni ngn av deras 2 pm boxar är tomma. NOPE fulla till bredden.

En som ville ha rc bilar.(tror den tråden är raderad)
Jag har 3-4st och vet ngr till som bara står hos polarna och dammar i ett hörn.
-Tror ni hans pm box var tom. Nope den är full till bredden.vad resultera det i, inga rc bilar åt honom. Han kunde ha fått dom för frakt kostnad.

Det var en som hade en nissan med sprängd motor.
Ena garage kompisen åkte ner i stort dike med sin nissan hela sidan och baken kvaddad.
-Han gav bort hela bilen,för han hade tröttnat helt på den "med väll fungerande motor".
Tror ni hans pm box var tom. Nope den var full till bredden. Och han fick ingen gratis motor.

WTF:telefonen ringer men ingen är hemma,eller är dom hemma och ingen vill svara.
-Jag tänker inte jaga efter folk,det är trots allt dom som vill ha hjälp.
Sen att man kan emaila dom också härifrån,Men frågar man ngt här. så tycker jag att man bör svara här också."lite aktiv får man väll vara"

Diesel is the blood of satan.

DFFL
9 020 Inlägg
17 februari 2007
Jag har 3st pm i min inkorg.
Skicka något till mig big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök