är du piercad ?

Niinaskyline
21 februari 2007 · 455 Inlägg

Saab_girl skrev:
hål i öronen!! o de får räcka!!

är nöjd med min kropp som den är, behövs inte massa krimskrams för att ja ska känna mig fin...! el cool el va d nu e ..

samma här big_smile

LIVINL0UD
21 februari 2007 · 1 582 Inlägg

Var førut piercad i øgonbrynet, næsan, læppen, brøstvårtan och 12mm uttøjda hål i øronen, men har bara kvar piercing i brøstvårtan big_smile

Katten
21 februari 2007 · 72 Inlägg

Bara i öronen........

Men jag funderar på piercing o/eller tatuering o de har jag gjort ett tag.. Något länge, men är ju så feg... Gillar inte nålar smile...

Men vi får se...

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls...
_fillan_ med lem
21 februari 2007 · 1 925 Inlägg

Murvald skrev:
Är lite sugen på tungan.. Snicketisnack om att det tar bort manligheten... Tjejerna älskar det så wink

varför tror du jag gjorde det wink

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !
MeloveGolf Vw trimmare
21 februari 2007 · 2 995 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Självklart inte.

Helt ok när tjejer piercar sig lagomt men när killar ska börja pynta sig är det bara tragiskt.

När man börjar trycka in metallstavar i tungan och ögonbrynen och andra ej nämda ställen eller pynta ringar i öronen som gamla bögar så tar det bort all manlighet (om den ens funnits)

Tacka vet jag "Clean"

Förlovningsring i Titan och halskedja i Silver räcker väldigt bra som kroppsutsmyckning.

håller med....har dock massa tattueringar...

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
jonesono Personal- och beteendevetare
21 februari 2007 · 1 082 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
Självklart inte.

Helt ok när tjejer piercar sig lagomt men när killar ska börja pynta sig är det bara tragiskt.

När man börjar trycka in metallstavar i tungan och ögonbrynen och andra ej nämda ställen eller pynta ringar i öronen som gamla bögar så tar det bort all manlighet (om den ens funnits)

Tacka vet jag "Clean"

Förlovningsring i Titan och halskedja i Silver räcker väldigt bra som kroppsutsmyckning.

Så för en tjej är det helt ok med smyckning, men inte för en kille.. denne blir klassificerad som en kvinnlig bög, enligt dig då?!
Dina värderingar verkar höra hemma på stenåldern alt. nån församling i en ortodox kristen förort i usa.. skrämmande..

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
zortep
21 februari 2007 · 911 Inlägg

jonesono skrev:

Martin 9-3 skrev:
Självklart inte.

Helt ok när tjejer piercar sig lagomt men när killar ska börja pynta sig är det bara tragiskt.

När man börjar trycka in metallstavar i tungan och ögonbrynen och andra ej nämda ställen eller pynta ringar i öronen som gamla bögar så tar det bort all manlighet (om den ens funnits)

Tacka vet jag "Clean"

Förlovningsring i Titan och halskedja i Silver räcker väldigt bra som kroppsutsmyckning.

Så för en tjej är det helt ok med smyckning, men inte för en kille.. denne blir klassificerad som en kvinnlig bög, enligt dig då?!
Dina värderingar verkar höra hemma på stenåldern alt. nån församling i en ortodox kristen förort i usa.. skrämmande..

Håller med , orkade inte skriva det förut smile orkar inte skriva mer hmm

pic up the phone, wazzzaaa
Moser .-ϻΘϨƎЯ
21 februari 2007 · 1 313 Inlägg

har i ögonbrynet, sen har jag en i högra Anti-tragus smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
NorrmaN_Racing Olofström , Blekinge
21 februari 2007 · 211 Inlägg

Ingen som har på bananen då wink;o)??

Senast redigerat av NorrmaN_Racing (21 februari 2007)

Nissan Cherry Turbo "Sleeper" (1985)
evilaudio
21 februari 2007 · 16 195 Inlägg

har ett litet ärr på underläppen men de e allt.. sköter man de rätt så blir de inga ärr den dan man tar bort de..tongue





Team-Adolfsson skrev:

evilaudio skrev:
18mm tunnlar i öronen,ring i läppen (har haft 5 "spikes" i läppen),3 stavar i nacken,dubbel industrial... å en jävla massa kladd på kroppen..

hur fan ser man ut i nyllet efter så mycket skrot ??

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
MeloveGolf Vw trimmare
21 februari 2007 · 2 995 Inlägg

NorrmaN_Racing skrev:
Ingen som har på bananen då wink;o)??

arbetskamraten har en riktig jäva tjurring tongue fattar dock inte vitsen med det...

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Tuffhaggman
21 februari 2007 · 864 Inlägg

Hade en piercing i ögonbrynet..tog bort den inför ett frisörbesök o tappade tillfälligt bort den...räckte med två dagar så gick det inte att få i den igen...ska ta hål på nytt när jag känner att orken finns...har även en tattuering på underarmen(mitt namn i romerskt typsnitt i mer eller mindre hela underarmens längd)..blir fler tattueringar men det räcker definitivt med en piercing för min del...

Aerodynamik ...
21 februari 2007 · 7 120 Inlägg

Har varken tatuering eller piercing och funderar INTE på att skaffa. Tycker det ser löjligt ut på något sätt. (ta inte illa upp nu)

S-Larsson
21 februari 2007 · 514 Inlägg

Har i öronen -töjda till 10mm men har dock kört utan ett bra tag nu så har dragit ihop sig en endel :smile

old volkswagens never die they just get lower
Volkswagen Passat 3BG Highline Variant "Das Stance Wagon" (2002)
Aga_Diff Bärs!
21 februari 2007 · 3 456 Inlägg

Ögonbryn...

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
DasAuto
21 februari 2007 · 2 751 Inlägg

Pappi skrev:
Var førut piercad i øgonbrynet, næsan, læppen, brøstvårtan och 12mm uttøjda hål i øronen, men har bara kvar piercing i brøstvårtan big_smile

hehe får man fråga om vad dom tycker om det i BIH?? Just asking

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
speedfreak racing Arbetsnarkoman...
21 februari 2007 · 1 098 Inlägg

har bara 3 stycken i örat än så länge,.. ett nere å 2 uppe... ska nog ta i tungan och ögonbrynet...

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Norton
21 februari 2007 · 27 Inlägg

Bröstvårtan..

beemern .......
21 februari 2007 · 2 655 Inlägg

tungan, ögonbrynet, åså ett hål i örat tongue. blir en tatuering te sommarn big_smile...

baca Os Difuntos
21 februari 2007 · 1 822 Inlägg

22 mm pluggar i öronen, 8 mm stifft i tungan, labret, ögonbryn, septum, näsvinge, bröstvårtor, förhuden, ( dock bortagen ).

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang