4264
Sök

Fatta paniken. . . inte vad man tänkt sig direkt!!!

DRIVER @ HWR.se
621 Inlägg
25 februari 2007
Trådstartare
Man blir ju förbannad, folk vet väl att vägen är avlyst när det är rally. . .

http://www.youtube.com/watch?v=-c64HWi9 … mp;search=

- V8 - 4 ever . . .

1 161 Inlägg
25 februari 2007
hahahaha..

när ja va på svenska rallyt iår så kom de en tysk registerad personbil med 2 pensionärer i precis innan start big_smile helikoptern som precis hade kollat hela banan fick åka ett par vändor till smile

845 Inlägg
25 februari 2007
hahahaha fyfan vad drygt. big_smile

209 Inlägg
25 februari 2007
man skulle bli skapligt förbannad iaf om det stog nått mitt ivägen om man själv skulle ha kört på nått sånt som inte änns har nått på vägen ågöra vi det tillfället

84 Inlägg
25 februari 2007
sen när klippet är slut får man använda fantasin vad som händer next, jag tror att dom hoppade ut o bankade skiten ur traktorföraren  XD
Senast redigerat av Cwrille (25 februari 2007)

671 Inlägg
25 februari 2007
ser ut som att han kanske kunde ha kommit förbi på höger sida? men han hade förmodligen bättre koll från sin synvinkel :p vad tror ni?

Second is the first loser

263 Inlägg
25 februari 2007
kohler skrev:
ser ut som att han kanske kunde ha kommit förbi på höger sida? men han hade förmodligen bättre koll från sin synvinkel :p vad tror ni?

Jo, jag hade nog haft som instinkt att ha högersidan där, osäkert om man undvikt traktorn för de men.

DRIVER @ HWR.se
621 Inlägg
25 mars 2007
Trådstartare
Tror själv att högersidan vore knepig!!!

Bättre att traktorn tagit inner kurvan och rallybilen gått på häng genom diket på yttern,
men men vad kan man vänta sig den trakrtorföraren som inte ens fattar faran med att köra på en avlyst rally SS.

Ja och vad mad hade "sagt" åt traktorföraren efter en sån grej
vill man nog inte skriva ut i klartext här smile LOL

- V8 - 4 ever . . .

Kettunen
25 mars 2007
Samma här hos mig så är det ju rally på vägen 1 gång om året. Bor in i skogen ca 1 kilometer.
Sist blev den inställd för alla sket i det. Folk körde, Promenarade, Lösa hundar  mm !! Så svinigt gjort tycker jag. Alla är ju som sagt inte emot att det är rally 1 enda gång per år så gör dom så här

DRIVER @ HWR.se
621 Inlägg
25 mars 2007
Trådstartare
Kettunen skrev:
Samma här hos mig så är det ju rally på vägen 1 gång om året. Bor in i skogen ca 1 kilometer.
Sist blev den inställd för alla sket i det. Folk körde, Promenarade, Lösa hundar  mm !! Så svinigt gjort tycker jag. Alla är ju som sagt inte emot att det är rally 1 enda gång per år så gör dom så här

SÅ trist!!!

Annars måste ju de vara julafton när man bor i "skogen"
ända gången på året man känner att man bor i centrum.

En fin sommardag med fika på altan och Live Rally utanför häcken. . .
kan livet bil bättre hahaha

Synd bara att folk runt dig (m fl) inte respekterar detta!!!

- V8 - 4 ever . . .

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
25 mars 2007
Han satt säkert och harvade på nån åker med hörselskydd på och långt borta i egna tankar, och sen skulle han till ett annat gärde och var kvar i egna tankar, virrbonnen...

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

2 953 Inlägg
25 mars 2007
jag tror dom vart små sur eftersom dom hoppade ur bilen på 2sek typ

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
25 mars 2007
Ouh jävlar big_smile Man kan ju anta att de skulle nita skiten ur honom, när de hoppar ur, och man hör traktorn varva i bakgrunden lol

Kettunen
25 mars 2007
Hurricane skrev:
Kettunen skrev:

SÅ trist!!!

Joo det var ju tänkt att sitta på altanen men blev inte så sad !!!
Sen är det en gammal " Kärring " ca 400m från mig som alltid klagar på att jag kör för fort när det är 70 väg och då har jag ju rätt att köra 70 där med. Hon rignt polis osv 2-3 gånger men nu längre bryr sig inte polisen om henne .. Jobbigt med sånna grannar. Usch

Utanlem
895 Inlägg
25 mars 2007
Hurricane skrev:

hur ska folk veta det?..
Jag kom mitt i en rallytävling med min moppe en gång.. påväg hem från skolan..
körde den varje dag.. blev så förvånad när den var så uppkörd och förstörd.. men fick syn på en av "rallybilarna" innan de blev nått otrevligt!

idioter.. dom får lära sig spärra av vägarna! Man blir ju förbannad!

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
25 mars 2007
Kettunen skrev:
Hurricane skrev:
Kettunen skrev:

SÅ trist!!!

Sen är det en gammal " Kärring " ca 400m från mig som alltid klagar på att jag kör för fort när det är 70 väg och då har jag ju rätt att köra 70 där med. Hon rignt polis osv 2-3 gånger men nu längre bryr sig inte polisen om henne .. Jobbigt med sånna grannar. Usch

Vet du vad gör med den kärringen, bjud na på en åktur eller så erbjuder du henne skjuts till mataffären, då borde hon bli glad.

Lev livet, det kan ta slut fort

DRIVER @ HWR.se
621 Inlägg
26 mars 2007
Trådstartare
Burken skrev:
Hurricane skrev:

hur ska folk veta det?..
Jag kom mitt i en rallytävling med min moppe en gång.. påväg hem från skolan..
körde den varje dag.. blev så förvånad när den var så uppkörd och förstörd.. men fick syn på en av "rallybilarna" innan de blev nått otrevligt!

idioter.. dom får lära sig spärra av vägarna! Man blir ju förbannad!

Helt rätt! alla vägar ska vara spärrade men å andra sidan
så skall alla boende tillfrågas och informeras innan!
Och redan då borde du eller någon i din familj vetat om detta!

Det är ju liksom inte bara att slänga upp ATA-band och köra rally
för att det ser ut som en bra grusväg!!!

. . .inget försvar för händelsen, men med ett visst motorintresse så lär man ju
veta att det blir rally på vägen utanför dörren??!!

Var det första året sträckan gick där åxå??

- V8 - 4 ever . . .

268 Inlägg
26 mars 2007
Cwrille skrev:
sen när klippet är slut får man använda fantasin vad som händer next, jag tror att dom hoppade ut o bankade skiten ur traktorföraren  XD

Det hade jag gjort om jag kört rallybilen, smile snacka tokförbannad!

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!

7 100 Inlägg
26 mars 2007
man hörde ju i slutet att traktorn åkte iväg ju tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
26 mars 2007
Kettunen skrev:

Kan ju lätt identifera mig med kärringen i det här fallet. Vi bor utmed en grusväg. Vi har barn, hund och tre katter. Det är extremt dålig sikt, vi bor vid en liten korsning med ett tiotal brevlådor och ett par utfarter. Det finns häck och ladugårdsvägg, samt ofta uppställda byggcontainrar.

Och så har vi EN grannunge och hans vänner som bara inte kan anpassa körningen efter dessa förhållanden!!!

Jo, visst fan är det tillåtet att köra 70 - MEN det är knappast lämpligt. Och att dessutom (som dessa snourngar gör) hålla på och sladda och "drifta" okontrollerat med gamla volvohäckar (oftast utan ljuddämpare) så att vägen blir totalförstörd - gaaaah! Jag blir TOKIG!!!!

De kanske tror att de är häftiga eller något, men jag säger bara att händer det något här ute förlåter jag dem aldrig! ALDRIG!!! Det är mina familjemedlemmars liv de leker med när de gör så här!

Visst, själv leker jag gärna lite när förhållandena är lämpliga, så jag är inte rabiat på något vis. Men man leker *inte* utanför andras bostäder, eller spinner sönder vägar som en förening försöker underhålla. Man har också ansvar för sina gästers beteende.

Sådär! Nu lät jag som en äkta surkärring! smile Och när det gäller detta är jag det gärna, buskörning är kul på rätt plats men en plåga och en risk annars!

*Med detta inte sagt att din granne har rätt, men det kanske finns goda skäl för hennes klagan?*

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Sök