3421
Sök

Har du ägt min bil?

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
27 februari 2007
eh jag hade aldrig köpt en bil med 15 ägare wink

11 Inlägg
27 februari 2007
Trådstartare
ok..men det är ingen som ägt min?  bilen har stått på föräldrar och skrivis över till barna och grejjer..därför var det 15 st före mig...

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
5 mars 2007
jag köpte en gång en moped av första ägaren, en honda mb5...  Hon hade ägt mopeden i 20år och den hade bara rullat 950mil när ja köpte den...

stackars lilla mopeden såldes några år senare, helt nerkörd med flera tusen mil på mätaren

Biltokig
870 Inlägg
5 mars 2007
Jag är 4e ägaren på min Volvo 744 GLT 16v - 88 big_smile och jag tror den första är bilhandlaren... så tredje riktiga ägaren isf

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

755 Inlägg
5 mars 2007
har tre personer före mig på saaben sedan är en jag sedan fick pappa stå på bilen när jag gick i skolan sedan har vi inte byt till baka gör inte mig något han betalar skatt och försäkring åt mig så det är bara tuta och köra..

a.k.a aLan.
281 Inlägg
14 mars 2007
min bil hade haft 11 ägare innan mig (12 nu då), tycker också det var jävligt skumt. men vi tog en chansning, och ännu är det inga fel som har kommit upp smile haft den ett tag nu..

så det är ju 50/50% att det är något fel som går att dölja för tillfället som sedan brakar när man kommer hem. men så vart det inte i mitt fall, och det är jag glad över smile

Colaberoende
1 219 Inlägg
14 mars 2007
7 ägare på min varav 3 st är fysiska personer.
Resten är bilformor (hur nu det har gått till)

/Ena

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
14 mars 2007
Shit asså vad efterblivna folk är! vem bryr sig om hur många ägare du haft när snubben frågar om nån har ägt hans bil innan! ge er nu för fan!

Bmw osv..

38 Inlägg
28 mars 2007
jag har haft 2 ägare

Saab 9000 Aero

Körv
3 535 Inlägg
28 mars 2007
För att svara på första frågan: Nej, jag har inte haft din bil smile

Truckdriving Man

LicensSvetsare
280 Inlägg
28 mars 2007
Snacka om tråd som spårar ur... Verkar inte som om folk verkar läsa första inlägget!

Du kan ju faxa till VV och få en lista över ägarna!

Slår man yxan i båten får man ro som fan!

volvoraggare
4 776 Inlägg
28 mars 2007
r inte ägt din bil och kommer heller inte äga den heller vem bryr sig om vilka som har ägt bilen meningslös tråd

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

helt galen
388 Inlägg
31 mars 2007
UseDubbelTurbo skrev:
Shit asså vad efterblivna folk är! vem bryr sig om hur många ägare du haft när snubben frågar om nån har ägt hans bil innan! ge er nu för fan!

Nödvändigt att va grinig för det? Det står inte i nån lag att man måste svara korrekt i forum vad jag vet. Tråden spårade ur, inte direkt ovanligt...

Nej, jag har inte ägt TS bil heller. Och OT: min 745 - 90 har haft 6 ägare innan mig...

Varför åka fort när man kan åka brett?

291 Inlägg
1 april 2007
ironhead skrev:
r inte ägt din bil och kommer heller inte äga den heller vem bryr sig om vilka som har ägt bilen meningslös tråd

Jag tycker det är intressant att hitta såna som har ägt en bil före sig själv, då får man ju fråga dem om alla fel som har funnits/finns på bilen och sånt...

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
1 april 2007
Har 8 ägare inklusive mig på min 92a...

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
1 april 2007
Aatos skrev:
ironhead skrev:

Jag tycker det är intressant att hitta såna som har ägt en bil före sig själv, då får man ju fråga dem om alla fel som har funnits/finns på bilen och sånt...

Vi hade en Saab 900 96a tror ja.... Sålde den till en bilfirma och den gick helt klockrent när vi hade den... Ringde en kille som ville köpa den från firman och frågade om bilen hade gått bra o så.....  De gjorde den ju! Han köpte den och efter typ 20mil så rasade den.......

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Studerande
463 Inlägg
1 april 2007
Volvotjej84 skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Nödvändigt att va grinig för det? Det står inte i nån lag att man måste svara korrekt i forum vad jag vet. Tråden spårade ur, inte direkt ovanligt...

Nej, jag har inte ägt TS bil heller. Och OT: min 745 - 90 har haft 6 ägare innan mig...

Haha smile Gör en egen tråd om du vill diskutera hur många ägare era bilar har haft... Det kommer inte att fungera i längden ifall ingen bryr sig om vad som är topic.
BTW så är inte chansen speciellt stor att någon här på garaget har ägt din bimmer TS.

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?

volvoraggare
4 776 Inlägg
1 april 2007
Index » Efterlyst » Har du ägt min bil? har ingen fattat vad som står eller öppna upp ögonlocken nu då

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Saab raggare : )
887 Inlägg
1 april 2007
håller med UseDubbelTurbo .. att ge fan att skriva hur många ägare ERAN bil haft..
för de andra.. helt onödig tråd.. ska alla lägga upp en " har du ägt min bil ?" skulle de bli kaos.

Turbo.. Because Im worth it :)

Sök