Här är det kommande systemet... Grejerna ligger på hyllan och väntar på att installeras. Dock mycke plastning och slipning planerat så det tar sin lilla tid.
Här kommer en skiss på det bygget jag håller på med nu. Det är inte klart än men ska vara klart innan sommarn. som ni också ser saknas en del komponenter än.
Ursäkta kvaliteten och rörigheten men det blev ett snabbt ihopsläng.
Haha ja lite då. Nej det är väl mest för att de ligger i en prisklass jag klarar av. Och så har de en butik i stan, så det är lätt att få support och råd, nåt jag verkligen kan behöva. Sen är det väl mycket det att jag inte är så bevandrad på just billjud, vet inte vilka märken som är bra och dåliga. Om min morbror fortfarande jobbat med billjud (vill inte skryta, eller jo lite , men han startade och drev Amega. Nån som känner till det?) så hade jag förstås använt hans hjälp och grejer, men nu får man gå egna vägar. Ta hjälp här istället
Om min morbror fortfarande jobbat med billjud (vill inte skryta, eller jo lite , men han startade och drev Amega. Nån som känner till det?) så hade jag förstås använt hans hjälp och grejer, men nu får man gå egna vägar. Ta hjälp här istället
M. Forsberg?
// Gurra BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.
Om min morbror fortfarande jobbat med billjud (vill inte skryta, eller jo lite , men han startade och drev Amega. Nån som känner till det?) så hade jag förstås använt hans hjälp och grejer, men nu får man gå egna vägar. Ta hjälp här istället
Så här såg de ut i min Traktor... De var nog den roligaste tiden, de mest oseriösaste någonsins... Gled man in bland de rediga bilarna och brassa på dunket, jag kan lova att de skramlade ordentligt... (De är bra att ha tonade rutor) heheh
Sedan nu när jag snart har fått körkortet så har jag investerat lite bättre grejer.. Har inte någon bil än men de läser nog sig.
Fick dettta på försäkringen efter inbrottet, ska dock byta till bättre grejor senare men i nuläget vill jag bara få ihop bilen och se vad det går för..
Detta system kommer det att bli till Amazonen. Inte hittat någon tillräckligt bra huvudenhet än. Något tips? Enda krav är bra kvalité och USB funktion i bak.