2521
Sök

Köpa fälgar av Fatchrome?

LicensSvetsare
280 Inlägg
26 februari 2007
Trådstartare
Kort sagt, jag tänkte beställa fälgar av Fatchrome.eu, någon som har efterenhet av dem?

Nöjda med köpet, inget strul?

Mailväxlingen med dem har varit otroligt bra, snabba, och trevliga svar!

Mvh

Slår man yxan i båten får man ro som fan!

draminbil.nu
1 382 Inlägg
26 februari 2007
Har aldrig beställt därifrån, dock mailade jag en pris förfrågan i otkober! Svaret var att han skulle skicka mail till tillverkaren och fråga för att sedan återkomma.. I mitten av November skickade jag ytterligare ett mail för att se vadsom hade hänt!
Killen skyllde då på att tillv. troligtvis hade haft mycket att göra iom SEMA..
Okej! Jag väntade återigen på svar.. Antar att de nu förbereder sig för Elmia och att jag får svar därefter.. :S

Att tappa bort en förfrågan en gång är väl lugnt.. Om än lågt att skylla på tillv. Att göra det TVÅ gånger känns förbannat kass! Summan av det blev att jag inte längre ens överväger att köpa fälgarna där (jag har ännu inte hittat några jag gillar lika skarpt). Det var en beställning som troligtvis översteg 20 000kr så det känns som lite oseriöst då!

LicensSvetsare
280 Inlägg
26 februari 2007
Trådstartare
Okej, nä det låter inte bra.
Med mig har det varit tvärt om, när jag frågade efter pris och om dom passade på min bil så sa han att han skulle maila tillverkaren, dagen efter svarade han ang pris och passform.
Och då hade jag redan frågat om 3 fälgar passade på min bil, dem fick jag svar på direct!

tack för svaret!

hoppas på svar från någon som beställt också!

Slår man yxan i båten får man ro som fan!

draminbil.nu
1 382 Inlägg
26 februari 2007
Då hade jag nog bara otur smile

Sök