3446
Sök

Avgassystem till Mondeo...???

20 Inlägg
27 februari 2007
Trådstartare
Jag har letat som bara f-n för att hitta ett grövre avgassystem till en Mondeo -01, men hittar nada. Närmaste jag kommer verkar vara från Simons där man får kapa och dona själv. Skulle vilja ha ett färdigt kit.
Var ska jag kolla? Någon som vet?

638 Inlägg
27 februari 2007
Har du någon mekonomenbutik i närheten så kan du svänga in och kolla där. Dom hittade ett komplett system till min bil, dock en ST220 så det skiljer ju en del på det systemet men borde få tag på ett till din också?

Kommer väl nånting här snart!

20 Inlägg
28 februari 2007
Trådstartare
Jaa du, jag skickade en förfrågan till dom. De hade 63.5mm till min, som jag fattade. Kvalitet på Simons?
Tack för svaret!

638 Inlägg
28 februari 2007
Har kört simons dämpare på samtliga mina bilar jag haft före STn   och det har då inte varit några som helst problem. Eller iofs en har jag sprängt smile  Men det var mitt egna fel. Skulle bogsera igång bilen och det låg typ en halvliter soppa i sista burken som blev kvar efter jag surat ner motorn så när jag la i växeln o släppte kopplingen small hela dämparn smile

Annars har jag inte haft några som helst problem med simonsdämpare. Priserna är inte heller att klaga på.

Kommer väl nånting här snart!

Sök