2219
Sök

Val av scoop och grill nät

54 Inlägg
28 juli 2005
Trådstartare
Har som sagt en 9-3 Aero coupé -01:a och tänkte att piffa till nosen lite på kärran. biforga bild för att ni ska se hur den ser ut idag.. med en reservation.. alla 3 bakrutorna är idag tonade vilket mörkar till hela bilen något.

Min fråga är, ska man ta och sätta dit ett rostfritt nät i scoopet för att framhäva just detta ( sitter idag ett väldigt grovmaskigt mörkt nät ) och sätta ett mörkt nät i grillen bakom saab vingarna, ska man ta rostfritt till båda eller ska man välja svart till båda? Kom med förslag! Tar tacksamt emot tipps inför installationen av scoopnätet..

http://www.garaget.org/archive/7003/7944/3222-8230-2605.jpg

Stilren 240
11 Inlägg
28 juli 2005
Sälj Annordningen Använd Benen.

Ne, men jag tycker att du ska ha svart till båda ställerna. det blir snyggt iom att bilen har en mörk nyans från toningen.. så ser det mer "maffia" ut. MVH Niklas

jag o baby ju :)

12 086 Inlägg
29 juli 2005
Rostfritt lr aluminium ska det va.. helst alu, lättare att forma kring knögliga hål. Och scoopnät? du har ju inget scoop..

Ang ditt stora svarta nätt, honey beam lr vad de heter.. inte snyggt alls! knöla dit nytt sliver finmaskigt! kanon!-b

Stilren 240
11 Inlägg
12 086 Inlägg
30 juli 2005
Niklas-240 skrev:
ähhhh

ok!smile ha svart där nere men silver i grillen iaf!

121 Inlägg
5 augusti 2005
Wiz skrev:
Har som sagt en 9-3 Aero coupé -01:a och tänkte att piffa till nosen lite på kärran. biforga bild för att ni ska se hur den ser ut idag.. med en reservation.. alla 3 bakrutorna är idag tonade vilket mörkar till hela bilen något.

Min fråga är, ska man ta och sätta dit ett rostfritt nät i scoopet för att framhäva just detta ( sitter idag ett väldigt grovmaskigt mörkt nät ) och sätta ett mörkt nät i grillen bakom saab vingarna, ska man ta rostfritt till båda eller ska man välja svart till båda? Kom med förslag! Tar tacksamt emot tipps inför installationen av scoopnätet..

Neej snälla, svart till båda. Silverfärgade nät, speciellt de där finmaskiga ser ju ut som engångsgrillar, alltså sån där man värmer korv på.
Ligger ju självklart i betraktarens ögon vad som är snygg, jag skulle köra på svarta galler!

/Pelle
Senast redigerat av Pälle (5 augusti 2005)

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
5 augusti 2005
Pälle skrev:
Wiz skrev:

Neej snälla, svart till båda. Silverfärgade nät, speciellt de där finmaskiga ser ju ut som engångsgrillar, alltså sån där man värmer korv på.
Ligger ju självklart i betraktarens ögon vad som är snygg, jag skulle köra på svarta galler!

/Pelle

alltså sån där man värmer korv på ÅRETS kommentar ha hahaha

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

Sök