Dricka idag?

Hinkas SOS-Racing
20 april 2007 · 514 Inlägg

Azzliqr skrev:
Vad ska det drickas idag? Jag håller mig till Smirnoff/Zingo!! Några bira det nog!! e på den sjätte nu!! Böjra könnas wink

Det roligaste med detta inlägg är ändå att fram tills dess att du sade att du hade druckit 5 öl redan så skrev du någorlunda korrekt, men direkt efter du fått detta sagt så började stava konstigt. "Böjra könnas", men detta kanske var en medveten blunder.

Själv så jobbar man och då blir det inte så himl amycket drucket...

Senast redigerat av Hinkas (20 april 2007)

BMW 633 csi (1977)
Wanegardh Asgammal medlem.
20 april 2007 · 2 246 Inlägg

vad är åldern på er som skriver här?..18-19 år?..ja det livet har man levt

Hinkas SOS-Racing
20 april 2007 · 514 Inlägg

maximus skrev:
vad är åldern på er som skriver här?..18-19 år?..ja det livet har man levt

Håller med, en öl eller två kan man dricka en lördagkväll, mer behövs inte för att man ska slappna av efter en veckas drygt jobb.
Jag är förövrigt 23 :p

BMW 633 csi (1977)
Sushikocken Sleeper
20 april 2007 · 3 084 Inlägg

utköparen köpte fel så man fick nån jäla tranbärs vodka ok den går väl å dricka som den är men går fan inte å grogga på (så jävla less på att man ska va decemberbarn) ... så för tillfället finns bara de och dooleys att tillgå smile men men drar till skelle imorrn nån som ska me smile?!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
dusty Living in the fastlane
21 april 2007 · 2 616 Inlägg

hm ikväll blir det rom och cola tror jag smile

BamZe84
21 april 2007 ·

Vaxa lite bil idag och knäcka ett flak öl, ja så blir de nog smile

villon
21 april 2007 · 684 Inlägg

Nix inget dricka idag, efter kommit hem från "studieresa i berlin, där man satt på baren med grabbarna varje kväll,

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
Halle_da
21 april 2007 · 19 Inlägg

Idag får det bli whiskey och birr, brudens bror fyller ju årsmile
Men jag måste kunna köra hem på förmiddan imon, ska fixa vänster bakbrom som jag fick ombesikning på....

Volvo V70 GLT "Sport Edition" (1997)
Xarion
22 april 2007 · 76 Inlägg

har knarkat äppeljuice hela månaden, så idag blir det väl äppeljuice också big_smile
och jag är 15 år gammal smile

RavenFrost
28 april 2007 · 126 Inlägg

Lyfter tråden än en gång smile
Några gorgare som tar sig en lördagsfest?
Idag blir det Absolut vanilj, Sourz och sprite! Vaniljen är snart slut, så då blir det hb!
Pråmen (Sommarens uteställe) öppnar för säsongen den här helgen, så då måste man ju gå ut smile

darkwizard Fordonstekniker
28 april 2007 · 1 740 Inlägg

Blir väl en grogg eller två. Baccardi Green Apple

Lev livet, det kan ta slut fort
Saab 900 I16 "Blood Red Lady" (1989)
Mr.TDI ´76
28 april 2007 · 82 Inlägg

Mjo ska ut ikväll, Groggar dock på Gin förtillfället då jag glömde min Vodka hemma... Även slunkit ner några Grolsch.

Jansson_
28 april 2007 · 44 Inlägg

Jo blir nog någon grogg idag också, favoriten vodka, absinthe och red bull big_smile Najs !

clio_blue
28 april 2007 · 128 Inlägg

Har en absinth med 72%alc..... den e sjukt stark... rekomenderar inte absinth

---2Fast 2Furious---
Clio V6
RavenFrost
28 april 2007 · 126 Inlägg

Hm, 72% Absinth.. Kan det va bra att dricka? smile

__hogberg__
28 april 2007 · 1 161 Inlägg

hade absinth på nyår som ja har för mej va drygt 80% den va inge vidare den heller men man kunde köra moped på de iaf om man hällde lite i tanken som de redan va lite lite bensin i smile

BoraV6
29 april 2007 · 677 Inlägg

Vad många killar här som dricker tjejdricka som Bacardi Breezer och cider och allt annat kärringdricka.

Män dricker öl!

Möjligtvis alldeles för starka groggar!

Germax
29 april 2007 · 12 086 Inlägg

Martin 9-3 skrev:
orka fjortissupa och "ju mer desto bättre" Jättemoget att supa ner sig?
Rätt tragiskt vad folk eftersträvar ruset.

Ska man dricka ska det vara riktigt gott och det blir inte bättre ju mer man dricker.

Men är det helgen efter löningen/studiebidraget så är det ju oskriven regel på att det ska festas bort. hmm

Kanske jag börjar bli för gammal?

Jag dricker alcohol för att bli full, vill jag dricka något som är gott kan jag lika gärna dricka cola. Observera att jag inte dricker äcklig alcohol, men inget är godare än cola smile

speedfreak racing Arbetsnarkoman...
29 april 2007 · 1 098 Inlägg

idag blir det lungt.. var tänkt att de skulle bi fylla men fick stryk av tre pers när ja precis ahde börjat dricka så vi åkt ehem igen innan de spåra ur helt...

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
ErskPersk Svindåre
29 april 2007 · 1 433 Inlägg

vad händer på måndag då? supas? själv ska ja till en kompis å grilla kött å dricka grogg big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang